خانه خبر تا ساعاتی دیگر آغاز به کار رسمی ایران پلاست چهاردهم

تا ساعاتی دیگر آغاز به کار رسمی ایران پلاست چهاردهم

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Iran Plast 14

مرجع پلیمر در بازار ایران: ایوب بنوی، مدیر نمایشگاه ایران‌پلاست با بیان این خبر گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست امروز (یکشنبه، ۱۹ بهمن ماه) با حضور وزرای نفت و صمت، روسای کمیسیون انرژی و کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران، مدیران عامل بانک‌ها، صاحبان صنایع و تجار خارجی آغاز به کار می‌کند.

بنوی افزود: پیرو هماهنگی های انجام شده با وزارت امور خارجه سفرای کشورهای روسیه، سوریه، تاجیکستان، عراق، ارمنستان، کنیا، بنگلادش، تایلند، افغانستان و ونزوئلا در آیین رسمی افتتاح حضور دارند.

وی با بیان اینکه ایران پلاست چهاردهم همچون ادوار گذشته در چهار گروه کالایی برگزار می‌شود، افزود: ۶۷ شرکت در گروه مواد اولیه، ۲۶ شرکت در گروه ماشین‌آلات و تجهیزات،۹۷ شرکت در گروه محصولات ساخته و پیش ساخته و  ۱۰ شرکت در گروه خدمات فنی و مهندسی،  آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش متخصصان صنایع پلیمری و پلاستیک و نیز صنایع وابسته می‌گذارند.

به گفته بنوی، چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با حضور ۱۹۷ مشارکت کننده داخلی و نماینده رسمی سه شرکت خارجی از کشورهای چین، ترکیه و تایوان در مساحت ۲۳ هزار متر مربع برگزار می‌شود.

مدیر نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اشاره به نقش و حضور شرکت‌های دانش بنیان در این دوره از نمایشگاه، خاطر نشان کرد: با استقبال و مشارکت شرکت‌های دانش بنیان، ایران پلاست در آوردگاه چهاردهم خود شاهد حضور یک پاویون شامل ۶ شرکت دانش بنیان و حضور ۸ شرکت به صورت مستقل است.

وی با بیان اینکه در این دوره  ۲۵۰ بازرگان از ۱۰ کشور کنیا، سوریه، عراق، افغانستان، آذربایجان، ترکیه، اردن، هند، بوسنی و اقلیم کردستان از نمایشگاه بازدید خواهند کرد، گفت: به نظر می‌رسد با توجه به استقبال تجار خارجی، شاهد مذاکرات همکاری با شرکت‌های داخلی در جریان کار نمایشگاهی باشیم.

بنوی در خصوص نمایشگاه مجازی ایران پلاست، خاطر نشان کرد: همزمان با نمایشگاه ایران پلاست، نمایشگاه مجازی نیز آغاز و به مدت سه هفته ادامه دارد که در این بخش ۷۳ شرکت داخلی و دو شرکت خارجی حضور دارند.

گفتنی است؛ چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۱۹ تا ۲۲ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است