خانه اقتصادی زمان عرضه اولیه آریا ساسول قطعی شد

زمان عرضه اولیه آریا ساسول قطعی شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
petrochemical-industry

مرجع پلیمر در بازار ایران: مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول گفت: عرضه اولیه پتروشیمی آریاساسول قطعی شده و چهارشنبه هفته آینده عرضه خواهد شد.

petrochemical-industry

شرکت پلیمر آریا ساسول به عنوان سودآورترین شرکت پتروشیمی ایران با ظرفیت تولید بیش از یک میلیون تن اتیلن و بیش از ۷۰۰ هزار تن پلی اتیلن، در آستانه عرضه اولیه است.

این شرکت پلیمری به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده اتیلن و پلی اتیلن در ایران است که هفته آینده وارد بازار سرمایه می‌شود. سال ۹۸ این شرکت به دلیل عدم ثبات قیمت جهانی نفت و به علت شیوع ویروس کرونا موفق به ورود به بازار سرمایه نشد.

اما با توجه به مثبت شدن شرایط این امکان فراهم شده تا پلیمر آریا ساسول بالاخره طلسم ورود به بازار سرمایه را بشکند و پنج درصد سهام این شرکت در هفته آینده عرضه خواهد شد.

امیرحسین بحرینی مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول در خصوص عرضه اولیه این شرکت در هفته آینده گفت: عرضه اولیه پتروشیمی آریاساسول قطعی شده و چهارشنبه هفته آینده عرضه خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به بازگشت بسیار مثبت قیمت محصولات پلی اتیلنی در بازارهای جهانی و چشم انداز مثبت بازار پلی اتیلن، تصمیم عرضه اولیه قطعی است.

بحرینی گفت: ان شاء الله با هماهنگی شرکت فرابورس ایران روز چهارشنبه بعد از عید سعید فطر، عرضه اولیه ۵ درصد سهام این شرکت انجام خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است