خانه تکنولوژي تولید ماسک پلیمری بدون سوپاپ در کشور

تولید ماسک پلیمری بدون سوپاپ در کشور

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Polymer Mask

مرجع پلیمر در بازار ایران:  یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری تربیت مدرس که پیش از شیوع کرونا در کشور در حوزه تولید پودرهای سوپر جاذب پلیمری و دستگاه «فورس اسپینینگ» مشغول به کار بود، موفق به طراحی، ساخت و عرضه ماسک‌های پلیمری و بدون سوپاپ شده است.

Polymer Mask

فورس اسپینیگ دستگاهی با قابلیت تغییر نازل به قطرهای مختلف است که نانوالیاف تولید می‌کند. این دستگاه محدودیت‌های دستگاه الکتروریسی را ندارد و قادر به تولید نانوالیاف با انواع محلول‌های پلیمری است. الیاف سوپرجاذب پلیمری، پودر سوپرجاذب پلیمری، پدهای سوپر جاذب پلیمری و نانوالیاف PVP از دیگر محصولات این شرکت دانش‌بنیان است.

با شیوع کرونا در کشور این شرکت و نیاز روزافزون به ماسک‌های تنفسی، این شرکت با تغییر خط تولید خود شروع تولید ماسک‌های پلیمری کرد که نیازی به سوپاپ ندارند. این ماسک‌ها از دو لایه پلیمر گرمانرم و یک لایه پلیمر گرماسخت تولید می‌شود که هوای ورودی را فیلتر می‌کند. این ماسک قابل شستشو است و مانع از ورود ویروس کرونا و گردوغبار به دستگاه تنفسی می‌شود. این ماسک ایجاد تنگی نفس نمی‌کند و همچنین می‌توان آن را با دستگاه اتوکلاو استریل کرد و حتی با جوشاندن آن را ضدعفونی کرد.

منبع: آنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است