خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها برگزاری سومین دوره مسابقه‌های مهندسی مواد و متالورژی در دانشگاه امیرکبیر

برگزاری سومین دوره مسابقه‌های مهندسی مواد و متالورژی در دانشگاه امیرکبیر

توسط مدیر سایت
0 نظرات
New body to promote polymer materials

مرجع پلیمر در بازار ایران: شناخت خواص، نحوه استخراج و کاربرد مواد گوناگون در صنایع به همراه تولید آلیاژهای فلزی، سرامیک‌ها، پلیمرها و شکل‌دهی آنها محدوده مهم، وسیع و پرکاربردی از دستاوردهای دانش بشری را شامل می‌گردد که هم اکنون به‌عنوان دانش مهندسی مواد و متالورژی شناخته می‌شود. به دلیل اهمیت این دانش در صنعت و مهندسی، از این رشته به عنوان مادر رشته‌های مهندسی یاد می‌شود.

New body to promote polymer materials

اکثریت قریب به اتفاق مصنوعات بشری، حاصل تلاش مهندسان مواد و متالورژی است. حال با توجه به این مهم، انجمن علمی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر هر ساله به منظور ایجاد شور و نشاط و جو رقابت علمی در بین دانشجویان این رشته، اقدام به برگزاری مسابقه‌ای علمی دانشجویی، تحت عنوان مسکا (MESCA) در سطح کشور کرده است و دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مواد و متالورژی می‌توانند در این مسابقه شرکت‌ کرده و با یکدیگر به رقابت بپردازند و دانش فنی خود را محک بزنند.

سومین دوره مسابقه مهندسی مواد و متالورژی در تاریخ ۱۵ اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است