خانه خبر کتاب « نگرشی نوین و کاربردی بر بسپارها » منتشر شد

کتاب « نگرشی نوین و کاربردی بر بسپارها » منتشر شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
A New Approach to Polymers

مرجع پلیمر در بازار ایران: کتاب «نگرشی نوین و کاربردی بر بسپارها» تألیف سجاد صداقت توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد شهر قدس منتشر شد.

A New Approach to Polymers

گسترش روزافزون صنایع کوچک و بزرگ در ارتباط مستقیم با بخش‌های مختلف علوم و مهندسی بسپارها موجب شده است تا افرادی که به این رشته از صنعت وارد شده‌اند، نیاز خود را به کسب دانش پایه در رابطه با شیمی و مهندسی بسپارها بیشتر احساس کرده و به دنبال منابع علمی معتبر باشند. این کتاب نیز به معرفی اصول شیمی در زمینه شیمی بسپارها پرداخته است.

کتاب نگرشی نوین و کاربردی بر بسپارها

در کتاب نگرشی نوین و کاربردی بر بسپارها، سعی شده از دیدگاه شیمی به موضوع بسپارها نگریسته شود؛ با توجه به این که بسپارها از جمله مواد مصرفی هستند، با خواص مکانیکی و فیزیکی ویژه آن و به وسیله اطلاعات یک شیمیدان در خصوص ساختمان و روش‌های تهیه آنها می‌توان طیف وسیعی از این ترکیبات را تولید و به بازار مصرف ارائه کرد. در این باره اهمیت یادگیری مبانی شیمی بسپارها برای دانشجویان رشته شیمی و به خصوص شیمی کاربردی، مهندسی شیمی و پلیمر بسیار است و ورود دانشجویان به این دریای بیکران علم بسپارها در دنیای امروز اجتناب‌ناپذیر است، همچنین در این کتاب علاوه بر دادن اطلاعات فنی و علمی بسپارها، نگرشی کاربردی نیز به موضوع ارائه شده که در فصول مختلف کتاب به همراه پیوست ارائه شده است.

این کتاب شامل ۱۰ فصل است. فصل اول به روند تکوینی بسپارها اختصاص دارد و فصل دوم ساختار شیمیایی و موروفولوژی بسپارها است. فصل سوم بسپارش رشد مرحله‌ای و رادیکالی نام دارد. فصل چهارم ترموپلاست، فصل پنجم الاستیک، فصل ششم پلیمر شدن زنجیری رادیکال آزاد، فصل هشتم روش‌های کاربردی و آزمایشگاهی، فصل نهم کامپوزیت‌ها و فصل دهم نانوکامپوزیت‌ها اختصاص دارد.

کتاب نگرشی نوین و کاربردی بر بسپارها تألیف سجاد صداقت عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس در ۸۲۱ صفحه، تیراژ ۲ هزار نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس منتشر شد.

منبع: آنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است