خانه علمی پژوهشی توسعه پوشش‌های پلی سیلوکسان با براقیت بالا برای محیط‌های خورنده

توسعه پوشش‌های پلی سیلوکسان با براقیت بالا برای محیط‌های خورنده

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Sherwin-Williams موفق به توسعه پوشش‌های همه کاره پلی سیلوکسان با نام تجاری Sher-Loxane 800 با عملکرد بالا، با دوام و مقرون به صرفه شده است.  Sher-Loxane 800 دارای براقیت بالا می‌باشد و برای پل‌ها، مخازن آب، سازه‌های فولادی و دیگر سطوح فولادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پوشش‌های پلی سیلوکسان Sher-Loxane800

به گزارش واحد ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، Sher-Loxane 800 دارای خاصیت حفظ رنگ و براقیت طولانی مدت می‌باشد همچنین مقاومت شیمیایی و خوردگی عالی نیز ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این پوشش می‌توان به خاصیت چسبندگی عالی و مقاومت به سایش بالا اشاره کرد.

Sher-Loxane 800 با درصد جامد بالا بدون استفاده از ایزوسیانات فرموله شده و مقدار ترکیبات آلی فرار در آن کمتر از g/l 100 است که مطابق با مقرارت زیست محیطی می‌باشد.

کاربران می‌توانند این محصول را از طریق اسپری، قلم مو، یا غلتک استفاده کنند. Sher-Loxane 800 در طیف گسترده‌ای از کاربردها نظیر پل‌ها، مخازن آب، سازه های فولادی، سازه های معماری، کشتی ها، سکوهای دریایی، لوله کشی، تجهیزات سنگین و…مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دانلود datasheet محصول

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است