خانه خبر صنایع شیمیایی چند ملیتی اینئوس در تدارک توسعه شاخه کامپوزیت های پلیمری

صنایع شیمیایی چند ملیتی اینئوس در تدارک توسعه شاخه کامپوزیت های پلیمری

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Composite

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت صنایع شیمیایی چند ملیتی اینئوس، مستقر در بریتانیا، در تدارک خرید شاخه کامپوزیت های پلیمری شرکت اشلند گلوبال هلدینگز (Ashland Global Holding) به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون دلار (معادل 970 هزار میلیون یورو) است.

قرارداد یادشده شامل 20 سایت تولید در اروپا، شمال و جنوب آمریکا، آسیا و منطقه خاورمیانه با مجموع 1300 کارمند و فروشی فراتر از یک میلیارد و 100 میلیون دلار است.

Composite

این قرارداد خرید همچنین شامل یک تاسیسات بوتان‌دیول (BDO)، در Marl آلمان، که تولیدکننده مواد واسطه کلیدی برای پلی استرها و پلی اورتان های دارای عملکرد بالا است؛ می شود.

شرکت اینئوس در تاریخ 15 نوامبر اعلام کرد: انتظار داریم قرارداد جدید که در انتظار تاییدیه های قانونی و فرآیندهای مشاوره ای لازم است؛ در نیمه اول سال 2019 میلادی تکمیل شود.

شرکت اشلند، مستقر در اشلند ایالت کنتاکی آمریکا، مدعیست که شاخه کامپوزیت های این شرکت پیشرو تولید محصولاتی مانند رزین پلی استر اشباع نشده (unsaturated polyester resins)، رزین های وینیل استر (vinyl ester resins) و پوشش های ژل (gel coats) در سطح جهان است.

اشلی رید، مدیر عامل اینئوس، در حاشیه این توافقنامه عنوان کرد: رزین های کامپوزیتی شرکت اشلند، با شایستگی 30 سال است که ماده مورد استفاده برجسته ترین قایق سازان جهان است.

وی همچنین یادآورد شد: تحت مالکیت اینئوس، ظرفیت های به مراتب بزرگتری برای توسعه تولیدات شرکت اشلند فراهم است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است