خانه تکنولوژي توسعه رنگدانه های جدید آلی آب پایه

توسعه رنگدانه های جدید آلی آب پایه

توسط مدیر سایت
0 نظرات
New color pigment

مرجع پلیمر در بازار ایران: در طول فرایند تولید رنگ معمولی، یکی از مهمترین مراحل پراکندگی رنگدانه ها است. شرکت Clariant طیف جدیدی از رنگدانه های آلی (EDW) را به وجود آورده است که به آسانی در رنگ‌های پایه آبی پراکنده می‌شود، تا این روند را ساده کند.

New color pigment

یکی از چالش های اصلی در فرآیندهای معمول تولید، به هم چسبیدن ذرات رنگدانه کوچک میکروسکوپی نظیر ذرات کوچک آهن ربا می‌باشد. برای پخش آنها به طور یکنواخت در رنگ، چندین مرحله مانند آسیاب کردن مورد نیاز است. این فرآیند وقت گیر، گران قیمت، دارای مصرف انرژی زیاد و نیاز به هزینه های فناوری زیادی دارد.

رنگدانه های EDW

رنگدانه‌های EDW دارای یک سطح اصلاح شده با مواد افزودنی خاص برای اجتناب از چسبندگی هستند. این رنگدانه‌ها می‌توانند به راحتی در داخل حلال بدون انجام مرحله آسیاب کردن در زمان کوتا‌ه‌تر پراکنده و باعث بهبود زیست سازگاری رنگ تولیدی شوند. زمان پردازش کاهش می‌یابد و منجر به افزایش ظرفیت تولید می‌گردد و همچنین باعث صرفه جویی در مصرف برق و تولید فاضلاب می‌شود.

رنگدانه‌های EDW می‌تواند برای رنگ آمیزی نسل جدید رنگ‌های تزئینی عاری از VOC مورد استفاده قرار بگیرد.

منبع: coatings world

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است