خانه اقتصادیگزارش و تحلیل ثبات در بازار جهانی پتروشیمی تا سال 2020

ثبات در بازار جهانی پتروشیمی تا سال 2020

توسط مدیر سایت
0 نظرات
petrochemical industries

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت لوته کمیکال کره جنوبی پیش بینی کرد که بازار جهانی پتروشیمی تا سال 2020 تغییر چندانی را شاهد نباشد.

شرکت لوته کمیکال کره جنوبی به تازگی پیش بینی کرد که به لطف قیمت های پایین نفت خام، بازار جهانی پتروشیمی تا سال 2020 میلادی از ثبات و پایداری (stable to firm) مطلوبی برخوردار خواهد بود. اما مدیر ارشد اجرایی این شرکت در نظر دارد تا با حرکت به سوی متنوع ساختن خوراک مورد استفاده، هزینه های جاری را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش دهد.

کیم گوی هیون، مدیر عامل لوته کمیکال، در اجلاس جهانی کالای رویترز (Reuters Global Commodities Summit) عنوان کرد: ما به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ پتروشیمی کره جنوبی ظرف سال های اخیر از پایین بودن قیمت های نفت خام و در نتیجه خوراک مشتق از آن یعنی نفتا بهره فراوانی برده ایم. این موضوع در مقایسه با سطح عرضه و تقاضای محصولات پتروشیمی، تاثیر به مراتب مهمتری بر عملکرد مالی شرکت داشته است.

ثبات در قیمت نفت، عامل ثبات در بازار جهانی پتروشیمی

کیم در نخستین مصاحبه خود پس انتصاب به سمت مدیر عاملی لوته کمیکال در ماه مارس اظهار داشت: انتظار می رود با ثابت ماندن بهای نفت خام حول قیمت 60 دلار در هر بشکه، بازار جهانی پتروشیمی تا سال 2020 ثبات و پایداری چشمگیری را تجربه کند.

این تولیدکننده پتروشیمی برنامه دارد تا با توسعه مجتمع یئوسو (Yeosu ) در کره جنوبی و احداث یک واحد کراکر اتان جدید با همکاری شرکت اکسیال (Axiall) در لوئیزیانا ایالات متحده، تا پایان سال 2018 میلادی ظرفیت جهانی تولید اتیلن خود را تا سقف 40 درصد افزایش دهد و این رقم را به چهار میلیون 500 هزار تن در سال برساند.

مجتمع در نظر گرفته شده برای احداث در لوئیزینا به این شرکت کمک خواهد کرد تا خوراک مورد استفاده خود را که در حال حاضر عمدتا نفتا است؛ متنوع سازد.

مدیر عامل لوته کمیکال معتقد است که سودآوری تولیدکنندگان پتروشیمی متمرکز بر خوراک نفتا ظرف سال های آتی تا حدودی متاثر می شود.

منبع: نیپنا

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است