خانه خبرنمايشگاه ها نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی – 14 تا 17 مهر

نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی – 14 تا 17 مهر

توسط مدیر سایت
0 نظرات
17th International Paint, Resin, Coatings, Composites and Plating Industries Fair

مرجع پلیمر در بازار ایران: این نمایشگاه بزرگ ترین رویداد سالانه حوزه صنعت رنگ و رزین به شمار می رود و بیشتر برندهای مطرح و صادراتی حضور پر رنگ دارند.

این نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و به همت مجموعه بانیان امید برگزار می شود.

 

17th International Paint, Resin, Coatings, Composites and Plating Industries Fair

 

آمار شرکت کنندگان در نمایشگاه رنگ و رزین و پوشش های صنعتی

در این نمایشگاه 260 تولید کننده داخلی و 140 شرکت خارجی از فرانسه- چین- هند- اسپانیا- آلمان- هلند- تایوان- کره- دانمارک- امریکا- ایتالیا- استالیا- سوئد- مالزی- امارات- ژاپن- ترکیه- سوئیس- بلژیک – بلاروس و…… حضور دارند و در 30 هزار مترمربع آخرین توانمندهای خود را در دید عموم قرار می دهند.

حمایت از صنعت رنگ و رزین ، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری در داخل کشور با رویکرد صادراتی ، اولویت اصلی نمایشگاه و تشویق فعالیت های صادراتی و ارتقاء کمی وکیفی تولید ، فروش و صادرات تولیدات و محصولات ایرانی از مهم ترین اهداف برپایی نمایشگاه است.
جشنواره رنگ ، برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی صنفی جهت تبادل نظر مدیران از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال اعلام شده است.

سازمان بهزیستی هم در نمایشگاه امسال حضور و مشارکت خوبی دارد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی ، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری از چهاردهم تا هفدهم مهر و از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است