خانه خبر تولید جوهرهای گرافنی درکشور تایوان

تولید جوهرهای گرافنی درکشور تایوان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Nano Ink

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت هایدال خط تولید جدیدی در تایوان تأسیس کرده است تا جوهرهای گرافنی خود را در این کشور تولید و به بازار عرضه کند. صنعت چاپ و صنعت تولید حسگر زیستی از جمله اهداف هایدال در تایوان است که این جوهرها می‌توانند کاربرد وسیعی در آنجا داشته باشند.

 
شرکت هایدال گرافن اینداستریز (Haydale Graphene Industries) شعبه جدیدی در تایوان راه‌اندازی کرده است. این شرکت در شهر کوهسیونگ واقع شده و قرار است به‌عنوان کارخانه تولید جوهرهای گرافن و توزیع آن عمل کند.
این شرکت امکان تولید خمیر گرافنی را نیز در این خط تولید فراهم می‌کند؛ خمیری که می‌تواند برای تولید حسگر پایش گلوکز خون مورد استفاده قرار گیرد. محصولات هایدال در تایوان می‌توانند در بازار چاپ تایوان نیز مورد استفاده قرار گیرند. محصولات هایدال پیش از این در بازار آمریکا و اروپا توزیع شده‌است و پیش‌بینی می‌شود که این شرکت بتواند تا پایان سال جاری میلادی محصولات خود را در تایوان نیز به فروش برساند.
هایدال معتقد است که بازار حسگرهای دیابت در حال رشد بوده و این مواد گرافنی می‌توانند بخشی از این بازار را به خود اختصاص دهند. براساس پیش‌بینی‌های انجام شده تا سال 2020 بازار محصولات درمان دیابت به رقم 16 بیلیون دلار آمریکاخواهد رسید.
ری گیبس از مدیران شرکت هایدال می‌گوید: «ما در طول سه سال گذشته توسعه جوهرهای گرافنی را با تمرکز روی بازار چاپ انجام داده‌ایم. شرکت هایدال موفق به دریافت گرنتی از Innovate UK برای تولید این جوهرها، به‌منظور استفاده در ادوات شناسایی و رصد قند خون شده‌است. بعد از سه سال کار ما انتظار روشی را داشتیم که در حال محقق شدن است. حسگرهای زیست‌پزشکی بازار بزرگی دارند که ما به دنبال کسب سهمی از این بازار هستیم.»
جوهرهای گرافنی

هایدال سرمایه‌گذاری‌های متعددی در آسیا داشته است. این شرکت چندی پیش شرکت اینوفن (Innophene) را خریداری کرد. اینوفن یک شرکت گرافنی در تایلند است که روی ساخت جوهرهای رسانا و مواد کامپوزیتی کار می‌کند. شرکت هایدال، شرکت اکمک (ACMC) را نیز در آمریکا خریداری کرده است؛ شرکتی که در فاصله 500 یاردی کارخانه بی‌ام‌دبلیو آمریکا قرار دارد و کمی آنسوتر از کارخانه بوئینگ است. این شرکت با قیمت 4 میلیون دلار در سال 2015 خریداری شد و هایدال با خرید آن، گامی در مسیر توسعه کسب و کار خود برداشته است. هایدال با خرید این شرکت وارد حوزه جدیدی از نانومواد شده و شانس خود را در بخش ویسکرزهای کاربید سیلیکون آزموده است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است