خانه تکنولوژي دستگاه صنعتی تولید نانوپوشش منسوجات

دستگاه صنعتی تولید نانوپوشش منسوجات

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Nano kniting

مرجع پلیمر در بازار ایران: یک شرکت استرالیایی اقدام به نصب دستگاه تولید نانوپوشش کرده تا با استفاده از آن بتواند منسوجات مورد استفاده در حوزه معدن و زمین‌شناسی را تولید کند.

 شرکت ایمیجین اینتلیجنت متریالز (Imagine Intelligent Materials) یک شرکت استرالیایی در حوزه فناوری‌ نانو است. این شرکت اخیراً دستگاه Imgne X3 خود را در یکی از سایت‌های گاز ذغال‌سنگ کوئینزلند نصب کرده است. این فرآیند در هفته دوم ماه مه 2017 به پایان می‌رسد.
این دستگاه قرار است 10 هزار متر مربع از منسوجات کارخانه ژئوفابریک را پوشش‌دهی کند. در واقع این دستگاه نصب می‌شود تا با استفاده از این دستگاه پوشش گرافنی منسوجات‌زمینی (geotextile) قرار داده شود. با استفاده از این نانوپوشش می‌توان حفره‌هایی با ابعاد 0.7 میلیمتر را با استفاده از روش‌های رایج آزمایش الکتریکی شناسایی کرد. این پوشش می‌تواند خطر نشت مواد سمی معادن را به حداقل برساند.
شرکت ایمجین اعلام کرد که سفارشی برای پوشش‌دهی 100 هزار مترمربع منسوجات‌زمینی را برای چهار ماه آینده دریافت کرده است. این شرکت استرالیایی پوشش‌هایی برای الیاف و منسوجات صنعتی تولید می‌کند. این پوشش‌ها را می‌توان برای ایجاد خواص مختلف روی غشاءها، شبکه‌ها و منسوجات مرتبط با زمین اعمال کرد.
شرکت ایمیجین
در سال 2014 تأسیس شد تا راهکارهایی مبتنی بر فناوری‌ نانو ارائه کند، به‌گونه‌ای که این راهکارها با فرآیندهای تولید رایج منطبق باشد. این شرکت قادر است تا استاندارد سطح بالای موجود در استرالیا را پاسخ دهد. ایمیجین فرآیند خود را به‌گونه‌ای طراحی کرده که از تکرارپذیری بالایی برخوردار باشد و کیفیت بالایی را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است