خانه علمی پژوهشی نوآوری در پوشش‌های پودری با سیستم dry-on-dry

نوآوری در پوشش‌های پودری با سیستم dry-on-dry

توسط مدیر سایت
0 نظرات
رنگ

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Axalta Coating Systems، تولید کننده جهانی پیشرو پوشش‌های پودری و مایع، سیستم پوشش پودري dry-on-dry (DOD) نوآورانه خود را با نام تجاری Alesta® Lync معرفی کرد. Alesta Lync یک راه حل مقرون به صرفه برای روند مصرف انرژی سیستم‌های دو لایه معمولی که نیازمند به دو چرخه پخت جداگانه می‌باشد. این سیستم طوری طراحی شده است که یک بهبود قابل توجه در عملکرد را در مقایسه با سیستم های تک لایه ارائه می‌دهد.

Alesta Lync برای ارائه دو لایه رنگ اما با یک چرخه پخت طراحی شده است. این سیستم باعث کاهش زمان فرآیند و افزایش بهره‌وری می‌شود. در اين فرآيند از لبه ها نيز به خوبي در برابر خوردگي حفاظت مي‌شود. در مقابل، سیستم‌های مرسوم پودری تک لایه که به طور مستقیم بر روی فلز اعمال می‌شود معمولا از لبه‌ها به خوبی حفاظت نمی‌گردد زيرا كشش سطحي در حالت مايع باعث جدا شدن رنگ از لبه هاي تيز مي‌شود. سیستم‌های دو لایه مرسوم نیازمند مرحله واسطه پخت بین پوشش رویه و آستری می‌باشد.

کاربردها

Alesta Lync در ابتدا برای کاربرد در بخش‌های تجهيزات كشاورزي، ساختمان سازي و راه سازي طراحی شده است اما برای بسیاری از کاربردهای صنعتی دیگر نیز مناسب می‌باشد.

رنگ

منبع: polymerspaintcolourjournal

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است