خانه اقتصادی‏تحليل روند بررسی بازار رو به رشد فوم‌های پلی پروپیلن

بررسی بازار رو به رشد فوم‌های پلی پروپیلن

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی یورتان

مرجع پلیمر در بازار ایران: بازار فوم‌های پلی پروپیلن پیش بینی می‌شود به 1.27 میلیارد دلار تا سال 2021 برسد که با رشد 5.78 درصدی از سال 2016 تا سال 2021 همراه خواهد بود.

پلی یورتان

صنعت خودرو سازی بزرگترین بخش کاربردی در بازار فوم‌های پلی پروپیلن را به خود اختصاص می‌دهد. وسایل نقلیه نیازمند فوم‌های سبک وزن برای کاهش مصرف سوخت و هزینه‌ها می‌باشند. افزایش تقاضا برای فوم پلی پروپیلن در بخش خودرو توسط رشد جهانی تولید خودرو هدایت می شود. تقاضا صنعت خودرو در استفاده از فوم سبک وزن و با دوام برای بالا بردن بهره وری سوخت وسیله نقلیه یکی از الزامات مهم در تولید خودرو است.

فوم پلی پروپیلن اکسترود شده (XPP) سریع‌ترین سرعت رشد را در این نوع بازار دارد. فوم‌های XPP دارای خواص عملکردی عالی نظیر مقاومت بالای ضربه، سبک وزن، مقاومت در برابر آب و رطوبت و حفظ شکل می‌باشد. تقاضا برای این فوم نیز توسط افزایش پذیرش فوم XPP در بخش بسته بندی در سطح جهانی  هدایت می گردد. همچنین بر اثر پایداری حرارتی بالا و مقاومت شیمیایی عالی تقاضا برای فوم XPP در دو سال گذشته در بخش بسته بندی مواد غذایی رو به افزایش است.

آسیا و اقیانوسیه

بزرگترین تولیدکننده و مصرف کننده فوم های پلی پروپیلن می باشد. پس از آن آمریکای شمالی، اروپا و آفریقای جنوبی قرار دارد.

از جمله شرکت‌های کلیدی در این بازار می‌توان به BASF SE (Germany)، Borealis AG (Austria)، DS Smith Plc (U.K.)، Furukawa Electric Co., Ltd. (Japan)، JSP (Japan)، K. K. Nag Ltd. (India)، Pregis Corporation (U.S.)، Sekisui Alveo AG (Switzerland)، Synbra Holding bv (Netherlands) و Woodbridge Group (Canada) اشاره کرد.

منبع: marketsandmarkets

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است