خانه خبر پوشش‌های پلی استری اصلاح شده برای صنعت سیم و کابل

پوشش‌های پلی استری اصلاح شده برای صنعت سیم و کابل

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Axalta Coating Systems، تولید کننده جهانی پیشرو در پوشش های مایع و پودری، به تازگی نسل جدید پوشش هاي پلي استر اصلاح شده با THEIC با نام تجاری Voltatex® 7145A را معرفي كرده است. اين محصول جديد کاربرد بهبود یافته‌ای را بر روي خطوط اعمال عمودي و افقي ارائه مي دهد.

Voltatex 7145A مناسب برای سیم‌های مغناطیسی مورد استفاده در موتورهای الکتریکی، پمپ‌های موتوری، تجهیزات سردسازی، ترانسفورماتور و لامپ‌های فلئورسنت می‌باشد.

رساناهای پوشش داده با Voltatex 7145A و پلی آمید-ایمید (PAI) به عنوان پوشش رویه، پایداری حرارتی بالا، خواص مکانیکی عالی، مقاومت شیمیایی خوب و سطح بالایی از انعطاف پذیری با خواص کاربردی برجسته ارائه می‌دهد.

Voltatex 7145A نيازمندي‌هاي کاربردی بر روي سيم هایي با ابعاد 1 تا 1.5 ميلي متر را برآورده مي سازد. اين محصول جديد مي تواند در كوره هاي همرفتي و سيركولاسيون هوا اعمال شود و همچنین برای کاربرد بر روی dies فرموله شده است. Voltatex 7145A مورد تایید  Underwriters Laboratories (UL) می‌باشد.

دانلود datasheet محصول

منبع: businesswire

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است