خانه اقتصادی تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی از اهداف نظام اقتصادی کشور است

تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی از اهداف نظام اقتصادی کشور است

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: امروز صنعت پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی یکی از اولویت های کشور است که در یک همگرایی مجلس و دولت بادقت بیشتری روند توسعه این صنعت را پیگیری می کنند.

به گزارش نیپنا؛ علی گلمرادی افزود: درحقیقت صنعت پتروشیمی باید به سمت و سویی حرکت کند که ازخام فروشی خارج شود، تا با ایجاد و تکمیل زنجیره ارزش از سرمایه های کشور بهتر استفاده شود.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس، با تاکید بر تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی، گفت: باید شرایط صنعت پتروشیمی به گونه ای طراحی شود تا باز هم این صنعت وارد بازار رقابت های جهانی شود، یعنی به شیوه ای عمل شود تا پتروشیمی ها در بازار محصولات نهایی و تکمیلی بازهم نقش آفرینی کنند.

وی اظهار کرد: مجلس و دولت برای حیات بهتر صنعت پتروشیمی کمک خواهند کرد، زیرا تکمیل زنجیره ارزش صنایع پتروشیمی همواره یکی از برنامه‌ها و اهداف نظام اقتصادی کشور در سال‌های اخیر بوده است که متاسفانه در عمل مورد توجه چندانی قرار نگرفته و موفقیت قابل توجهی نیز در این‌خصوص حاصل نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با برنامه ریزی حساب شده می توان چالش ها و موانع موجود صنعت پتروشیمی را برطرف کرد، افزود: شرایط اقتصادی کشور خاص است و با شرایط خاص اقتصادی باید از مولفه های اقتصاد مقاومتی در بخش پتروشیمی ها استفاده بیشتری شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است