خانه علمی پژوهشی پلیمرهای صنعتی از سوی محققان کشور تولید شد

پلیمرهای صنعتی از سوی محققان کشور تولید شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلیمر

مرجع پلیمر در بازار ایران: محققان کشور به منظور رفع نیازهای صنعت، پلیمرهای پیشرفته را با قابلیت کاربرد در صنایع مختلف به بازار عرضه کردند.

پلیمر

حمید امیری

مجری طرح از اجرای مطالعاتی در این زمینه خبر داد و یادآور شد: مواد پلیمری در صنایع گوناگونی چون خودرو، بسته‌بندی، راه و ساختمان، لوازم خانگی، آمیزه‌سازی موادپلیمری، سیم و کابل، لوله، چرم، کشاورزی و همچنین پزشکی کاربردهای زیادی یافته است به طوری که می‌توان گفت بالغ بر 30 درصد صنایع خودروسازی به پلیمرها بستگی دارد.

وی تولید فرآورده‌های تخصصی و پیشرفته مانند الاستومرهای تخصصی و مواد شیمیایی مربوط به آنها را از دستاوردهای این تیم تحقیقاتی نام برد و اظهار کرد: الاستومرها از فرآورده‌هایی هستند که علاوه بر افزودنی‌هایPVC ، افزودنی‌های مقاوم به ضربه، پایدار کننده‌های حرارتی و مستربچ‌های رنگی و افزودنی‌های مورد مصرف در صنایع بسته‌بندی از جمله فرآورده‌های آن بشمار می‌رود.

امیری، راه حل‌های نوآورانه و متناسب با نیاز صنعت کشورمان را ضروری دانست و ادامه داد: با توانمندی تولید پلیمرهایی که کشورمان به آن دست یافته است، براساس نیاز کشور با شناسایی بهترین مواد اولیه پلیمری و مطابق با نیاز کشور، تغییرات و بهینه‌سازی‌های لازم را روی این مواد اعمال می‌کنیم تا برای استفاده در صنایع گوناگون کشورمان آماده شوند.

مجری طرح افزود: این نیازمندی و تغییرات می‌توانند از طریق کاهش قیمت، بهبود کارایی‌ها، کاهش و افزایش ویژگی خاص و در کل یک سری از ویژگی‌ها مطابق صنعت باشد. به طور مثال یکی از مواد تولیدی دارای تاییدیه دانش‌بنیان با همکاری یک شرکت اروپایی با استفاده از خط تولید به بازار تجاری می‌شود.

منبع: ایسنا،

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است