خانه اقتصادی رشد تقاضای خرید محصولات پتروشیمی ایران از سوی کشورهای اروپایی

رشد تقاضای خرید محصولات پتروشیمی ایران از سوی کشورهای اروپایی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران: مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگارنیپنا، اظهارکرد: روند صادرات محصولات پتروشیمی کشورمان بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مسیر مطلوبی را طی می کند و خوشبختانه تقاضا برای خرید از مجتمع های پتروشیمی در نقاط مختلف ایران از سوی کشورهای خارجی به ویژه اروپایی ها افزایش یافته است.

chart increase

 علی محمد بساق زاده افزود: در برنامه ششم توسعه جهش در تولید و صادرات در صنعت پتروشیمی پیش بینی شده است و با توجه به وجود زیر ساخت ها و امکانات موجود درکشور آینده خوبی در انتظار صنعت رو به رشد پتروشیمی است.

 وی با بیان این که امسال 10درصد رشد صادرات را شاهد خواهیم بود، گفت: شرکت های مختلف تلاش دارند تا با تامین کامل نیاز داخل افزایش صادرات را نیر رقم بزنند و با توجه به افزایش خوراک می توانیم افزایش تدریجی صادرات را در سال جاری و نیز سال آینده شاهد باشیم.

 عضو هئیت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: پس از برجام از نظر لجستیک و حمل و نقل شرایط برای صادرات محصولات مختلف پتروشیمی تسهیل شده است و مجتمع های پتروشیمی اکنون برای صادرات با مشکلی مواجه نیستند.

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر لزوم همگرایی صادر کنندگان محصولات پتروشیمی تصریح کرد: هرگونه صادرات پس از تامین کامل نیاز داخل انجام می شود و خوشبختانه امسال با تولیدی شدن چند طرح پتروشیمی میزان تولید وصادرات انواع محصولات پلیمری و شیمیایی با رشد قابل قبولی مواجه شده است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهارکرد: برای تحقق هدف های پیش بینی شده در این صنعت باید سیاست گذاری ها به شکلی باشد که بخش خصوصی در راه توسعه بیش از گذشته نقش آفرین باشد و سرمایه گذاری های جدید داخلی وخارجی بتواند طرح های جاری و نیز طرح های آینده را وارد مدار تولید کند تا ایران در افق ١٤٠٤ به قدرت نخست منطقه در صنعت پتروشیمی تبدیل شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است