خانه خبراخبار اقتصادی بررسی بازار جهانی رزین‌های اپوکسی

بررسی بازار جهانی رزین‌های اپوکسی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

طبق پیش بینی  MarketsandMarkets ارزش بازار جهانی رزین‌های اپوکسی از 6.31 میلیارد دلار در سال 2015 به 8.77 میلیارد دلار تا سال 2021 خواهد رسید که با رشد سالیانه 5.77% همراه خواهد بود. در ادامه با مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) همراه باشید.

epoxy-market

رنگ و پوشش بزرگترین بخش کاربردی برای بازار رزین اپوکسی

کاربرد در بخش رنگ و پوشش بزرگترین سهم این بازار را به خود اختصاص داده است. توسعه اقتصادی در کشورهای در حال توسعه آسیا اقیانوسیه باعث افزایش تقاضا رزین اپوکسی برای کاربرد رنگ و پوشش در صنایع ساخت و ساز و اتومبیل خواهد شد.

افزایش اشتغال، افزایش در هزینه‌های غیر مسکونی عمومی و خصوصی و افزایش ساخت ساختمان‌های سبز باعث پیش رفتن بازار رزین‌های اپوکسی به سمت صنعت ساخت و ساز شده است. اگر چه رشد این بخش آرام است، اما هنوز فرصت‌هایی را برای رشد بازار رزین‌های اپوکسی فراهم خواهد آورد.

بازار رزین‌های اپوکسی

آسیا و اقیانوس آرام بزرگترین بازار در طول دوره پیش بینی

بخش آسیا اقیانوسیه، بزرگترین بازار (از لحاظ حجم و ارزش) برای رزین‌های اپوکسی می‌باشد، پس از آن آمریکا شمالی و اروپای غربی در این رده قرار دارند. چین، ایالات متحده و آلمان از بزرگترین تولید کنندگان رزین های اپوکسی در مناطق مربوطه هستند و همچنین چین و ژاپن بزرگترین سهام بازار رزین های اپوکسی در آسیا و اقیانوسیه را دارا هستند.

تولیدکنندگان کلیدی بازار رزین‌های اپوکسی:

Olin Corporation (U.S.), Nan Ya Plastics Corporation (Taiwan), Huntsman Corporation (U.S.), Hexion Inc. (U.S.), and Kukdo Chemical Co. Ltd. (South Korea).

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است