خانه خبر نسل جدید تایر دوچرخه بدون پنچری

نسل جدید تایر دوچرخه بدون پنچری

توسط مدیر سایت
0 نظرات
bicycle-tire

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از بلاغ، پنچری تایر چیزیست که می تواند حتی بهترین سفر دوچرخه سواری را خراب کند. با این حال دوچرخه سواران می توانند برای همیشه پنچری گرفتن و تلمبه زدن را فراموش کنند، زیرا Nexo تایرهای بدون هوا تولید کرده تا تضمین کند آن ها در حرکت می مانند. این تایرها جدید نیستند اما به دلیل سختی کم و جذب ناگهانی در مقایسه با نمونه های معمولی استفاده نمی شدند. اما این شرکت یوتایی ادعا می کند راه حلی برای این مشکلات پیدا کرده است.

تایرها از مخلوط پلیمر ساخته شده اند که که نه تنها تعادل فوق العاده ای به انعطاف و نرمی می دهد بلکه بادوام نیز هست. این محصول در دو شکل مختلف عرضه می شود، تایرهایی که روی چرخ های موجود سوار می شوند و تا 5000 کیلومتر دوام دارند و تایری که کلا جایگزین مجموعه چرخ می شود و 8000 کیلومتر دوام دارد. همچنین این تایرها از موادی ساخته شده اند که به آسانی قابل بازیافت هستند. حدود 10 میلیون تن تایر دوچرخه و تیوب هرساله دور ریخته می شود و تولید این محصول قطعا گامی در مسیر درست است.
با این تایرها پنچری دوچرخه را برای همیشه فراموش کنید
با این تایرها پنچری دوچرخه را برای همیشه فراموش کنید
با این تایرها پنچری دوچرخه را برای همیشه فراموش کنید
با این تایرها پنچری دوچرخه را برای همیشه فراموش کنید

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است