خانه خبراخبار اقتصادی پتروشیمی جم در حال تبدیل شدن به یک هلدینگ است

پتروشیمی جم در حال تبدیل شدن به یک هلدینگ است

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی
مرجع پلیمر در بازار ایران: مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: اکنون شرکت پتروشیمی جم در حال تبدیل شدن به یک هلدینگ بزرگ در حوزه پتروشیمی است به طوریکه در حال حاضر ۷ شرکت فعال در صنعت پتروشیمی زیر مجموعه جم هستند.
مهندس حسین میرافضلی در ادامه با ارائه گزارشی از روند شرکت خاطرنشان کرد: اکنون شرکت پتروشیمی جم در حال تبدیل شدن به یک هلدینگ بزرگ در حوزه پتروشیمی است به طوریکه در حال حاضر ۷ شرکت فعال در صنعت پتروشیمی زیر مجموعه جم هستند.
پتروشیمی
وی افزود: شرکت جم صنعت کاران اکنون یکی از شرکت های بزرگ در حوزه تعمیرات و تامین نیروی انسانی در منطقه است . شرکت تاپکو هم اخیرا رشد خوبی در زمینه فروش محصولات داشته است و دفاترش نیز در کشورهای مختلف در حال راه اندازی می باشد و امیدواریم فروش این شرکت در سال به یک میلیارد دلار برسد .شرکت پتروشمیران و پلی پروپیلن جم را نیز سال گذشته خریداری کردیم و به این مجموعه اضافه کردیم. شرکت پلمیر پاد جم نیز اکنون مجری پروژه ABS/Rubber  است که تا سال آینده این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.
میر افضلی تصریح کرد: در ماه های گذشته شرکت به خط گاز بوتان منطقه متصل شد و اکنون امکان دریافت  ۱۰۰تن بوتان  در ساعت را داریم و مثل گذشته دیگر وابسته به پتروشیمی نوری نیستیم و اگر به این خط بوتان متصل نشده بودیم با آتش سوزی پتروشیمی مبین  که این شرکت را غیر فعال کرد ما هم غیر فعال می شدیم اما اکنون همه واحدهای ما در حال فعالیت هستند.
وی اضافه کرد:اتفاق مبارک دیگری که برای شرکت رخ داد متصل شدن به هدر اصلی هیدروژن است که توقف احتمالی واحد الفین را برطرف کرد و به امید خدا دیگر در واحد الفین با مشکلی مواجه نخواهیم شد و به طور جد افزایش ظرفیت در واحدهای الفین ،  BD  و PP  را دنبال خواهیم کرد.
مدیرعامل پتروشمی جم با بیان اینکه در حادثه آتش سوزی پتروشیمی مبین همه مبادی ورودی به شرکت قطع شد، اظهار کرد: در چنین شرایط بحرانی که همه چی قطع است کنترل واحدها بسیار دشوار است  ولی کارکنان شرکت با مدیریت مناسب واحدها را بسیار خوب کنترل کردند تا دچار بحران جدی نشویم.
وی افزود:خوشبختانه با درایت پرسنل شرکت در حادثه مبین آسیب کمتر از حد انتظار متوجه ما شد
میرافضلی با اشاره به اورهال شرکت بعد از حادثه مبین تاکید کرد: با حادثه ای که رخ داد و مجتمع ها از مدار خارج شدند ما هم در یک فرصت کوتاه اورهال را انجام دادیم و با این اقدام یک تهدید را به یک فرصت تبدیل کردیم.همچنین در واحد BD نیز همچون واحد الفین اصلاحات خوبی انجام شد و بهره وری این واحد ها افزایش یافت .
وی با اشاره به برنامه توسعه پتروشیمی جم اظهار داشت: خوشبختانه مدیرعامل صندوق بازنشستگی نگاه توسعه ای و پروژه محور دارد و همواره از فعالیت های توسعه ای شرکت حمایت کرده است و ماهم در این راستا تلاش خواهیم کرد تا این هدف را محقق کنیم.
مدیرعامل پتروشیمی جم با اشاره به اقدامات درخشان واحد پژوهش و فناوری شرکت خاطرنشان کرد:در ماه گذشته  از ۸ گرید جدید شرکت رونمایی شد که همه این گرید ها با تلاش همکارانم در واحد پژوهش و فناوری تولید شده بود و بزودی هم با همت کارکنان ۳ گرید ارزشمند دیگر را رونمایی خواهیم کرد که ارزش افزوده بالایی برای شرکت خواهد داشت.
منبع: پتروتحلیل

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است