خانه علمی پژوهشی بطری‌ با قابلیت تصفیه آب ساخته شد

بطری‌ با قابلیت تصفیه آب ساخته شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: یک طراح و مخترع آمریکایی نوعی بطری‌ آب را Bottleبرای سلامتی بدن ارائه کرده که میتواند جایگزین بطری های پلاستیکی آب شود. این بطری‌ها موسوم به “بروک‌واتر” همچون بیوفیلتر Sylva با استفاده از فعال‌سازی کربن و سنگ‌های آتشفشانی متخلخل به طور طبیعی آب را تصفیه کرده و مواد مفید را به آب برمی‌گردانند.

 این طرح در نمایشگاه طراحی 2016 لندن ارائه شده است.
 بیوفیلتر Sylva اختراع اول بروک سیگال طراح و بوم شناس آمریکایی و ابزاری زیست‌تجزیه‌پذیر با طراحی ساده است. فیلتر آن مواد معدنی را تجدیدسازی و آب را به آرامی تصفیه می‌کند و عواملی مثل بو و آلاینده‌ها را نیز از آب خارج می‌کند. همچنین سنگ‌های آتشفشانی کربن را فعال و دیگر مواد ارگانیک و سایر ترکیبات شیمیایی آلی را به آب برمی‌گرداند که در نتیجه آب آشامیدنی سالم و با کیفیت حاصل می‌شود.
فیلترهای Sylva اساس طرح بطری بروک واتر بوده است. این محصولات آزمایشی با قابلیت تصفیه آب روشی دیگر برای پیشگیری از انباشته شدن محصولات پلاستیکی است. هدف از ساخت چنین محصولاتی ارتباط بین طبیعت، علم و طراحی موادی چند منظوره بدون آسیب رساندن به زمین است.
منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است