خانه خبراخبار اقتصادی نقش روسیه در بازار نفت

نقش روسیه در بازار نفت

توسط مدیر سایت
0 نظرات
قیمت نفت

مرجع پلیمر در بازار ایران: تولید روزانه نفت روسیه سه‌شنبه (٣٠ شهریور) به بالاترین مقدار رسید. کریل مولودتسوف، معاون وزیر انرژی روسیه خبر داد تولید روزانه نفت این کشور به بالاترین میزان خود، یعنی ١١ میلیون و ٧٥٠ هزار بشکه، رسید.

وی افزود: این، بالاترین میزان تولید روزانه نفت در تاریخ این کشور بوده است. پیش بینی می‌شود که تولید نفت روسیه در سال ٢٠١٦ میلادی از انتظارها فراتر برود و به ٥٤٧ میلیون تن برسد.

قیمت نفت

تولید روزانه نفت این کشور در ماه اوت امسال به ١٠ میلیون و ٧١٠ هزار بشکه رسید که نسبت به ماه پیش از آن ١,٣ درصد کاهش داشت. علت این کاهش عملیات تعمیر و نگهداری و تعطیلی برخی تأسیسات نفتی بوده است. سطح تولید این کشور پس از آن افزایش یافت و در هفته اول سپتامبر به ١١ میلیون بشکه در روز رسید.

همچنین وزیر انرژی روسیه در آخرین اظهارات خود گفت :ما می خواهیم بار دیگر تاکید کنیم که روسیه آماده گفت‌وگو برای هماهنگی و همکاری در بازار جهانی نفت است.

در این گزارش به نقل از رویترز، الکساندر نواک ابراز امیدواری کرده است که در نشست غیررسمی آتی اوپک در الجزایر، گفتگو های سازنده میان اعضا این سازمان برقرار شود.

روسیه به عنوان یک کشور غیر عضو اوپک به همراه اعضای این سازمان از جمله عربستان که بزرگترین تولید کننده این سازمان است، هفته آینده در نشستی غیر رسمی در خصوص شرایط بازار جهانی نفت و راه های ایجاد ثبات در آن به گفتگو خواهند پرداخت.

این نشست روز های ۲۶ تا ۲۸ سپتامبر(پنجم تا هفتم مهرماه) در حاشیه مجمع بین المللی انرژی در الجزایر برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است