خانه خبراخبار اقتصادی استان زنجان مرکز پایلوت کاهش مصرف پلاستیک در کشور شد

استان زنجان مرکز پایلوت کاهش مصرف پلاستیک در کشور شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
جداسازی پلاستیک

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از مهر، سید رضا موسوی مشکینی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران زنجان در سالن اداره کل محیط زیست استان زنجان، اظهار داشت: مطابق پیشنهاد یکی از خبرنگاران در نشست خبری امروز و پیشنهاد معاون سازمان محیط زیست استان زنجان به عنوان پایلوت اجرای این طرح در نظر گرفته شد.

جداسازی پلاستیک

وی همچنین در پاسخ به سوالی به وضعیت آلایندگی های محدوده معدنی انگوران اشاره کرد و افزود: آلودگی کانون معدن انگوران مطابق بررسی های صورت گرفته ناشی از فلزات سنگین و بیش از حد مجاز در محیط است.

موسوی با بیان اینکه بر اساس پژوهش های صورت گرفته منشا آلودگی ها باید مشخص شود، افزود: این منشا یا انسانی است یا محیطی که بعد از مشخص شدن نتایج تحقیقات نسبت به اتخاذ رویکرد مناسب اقدام می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان  از انجام مطالعه از طریق معاونت پژوهشی دانشگاه ارومیه برای این موضوع خبر داد و تاکید کرد: گزارش میدانی برای سه کیلومتر از منطقه در دستور کار این معاونت پژوهشی قرار گرفته است.

موسوی با بیان اینکه اگر منشا آلودگی انسانی بوده و مربوط به نحوه مدیریت معدن باشد نسبت به اقدامات بازدارنده اقدام می کنیم، افزود: خود مسئولان معدن نسبت به این موضوع اهتمام لازم را دارند. مطابق برنامه ریزی صورت گرفته اقدامات مقتضی صورت می گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان به برخی اقدامات شاخص این اداره کل نیز اشاره کرد و گفت: راه اندازی و اخذ محوز آزمایشگاه خاک در مجموعه، راه اندازی ادراه شهرستانی در زنجان، تبدیل وضعیت پنج نفر از کارکنان، آموزش برای محیط بانان، ارتقای سطح حفاظتی شکار ممنوع و جذب هشت محیط بان از طریق آزمون از جمله این اقدامات بوده است.

موسوی خود آموزش و پژوهش را از زیربناهای فعالیت های مختلف برشمرد و تاکید کرد: در حوزه محیط زیست نیز این بخش یکی از بخش های حیاتی و مهم محسوب می شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است