خانه خبراخبار اقتصادی سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار میلیاردریالی در ایجاد صنایع شیمیایی در شهرستان دیر

سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار میلیاردریالی در ایجاد صنایع شیمیایی در شهرستان دیر

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید حسین حسینی‌محمدی صبح امروز در جریان بازدید از طرح‌های صنایع شیمیایی در شهرستان دیر با بیان اینکه 3 مهم صنایع شیمیایی در شهرستان دیر در حال اجرا است، اظهار داشت: پس از راه‌اندازی بزرگترین طرح متانول جهان در شهرستان دیر صنایع پایین دستی این طرح اجرا شد که روند ساخت آن مطلوب است.

پتروشیمی

وی با بیان اینکه طرح متانول دیر به‌عنوان بزرگترین طرح متانول جهان بزودی راه‌اندازی می‌شود، گفت: طرح تولید متانول کاوه با ظرفیت تولید سالانه دومیلیون و 300 هزار تن یکی از34 طرح ملی صنعتی کشور است که در سال اقتصاد مقاومتی‌، اقدام و عمل با  حمایت  دولت در چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به اجرای طرح متانول سیراف انرژی در شهرستان دیر پرداخت و افزود: این طرح که صنایع پایین‌دستی طرح متانول کاوه است با سرمایه‌گذاری 6 هزار و 500 میلیارد ریال در دیر در حال اجرا است.

حسینی‌محمدی پیشرفت فیزیکی طرح متانول سیراف انرژی را 30 درصد دانست و گفت: این طرح با اشتغال زایی 130 نفر بصورت مستقیم  با ظرفیت سالانه 1 میلیون و 650 هزارتن دارای پیشرفت فیزیکی 30درصد است که روند اجرایی طرح مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان طرح‌های پایین‌دستی صنایع پتروشیمی در حال اجرا است گفت: ‌صنایع تولیدی شیمیایی باحجم پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 8 هزار و 200 میلیارد ریال و اشتغال زایی  400 نفر به‌صورت مستقیم در دیر در حال اجرا است که با راه‌اندازی این طرح‌ها تحول مهم اقتصادی و صنعتی در دیر و استان بوشهر ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری 14.7 هزار میلیارد ریالی در شهرستان دیر گفت: سه طرح صنایع شیمیایی با سرمایه‌گذاری 14 هزار و 700 میلیارد ریال در زمینه متانول سیراف انرژی، تولید پلی پروپیلن، همو پلیمر و کوپلیمر در شهرستان دیر در حال ساخت است.

حسینی‌محمدی افزود: در هفته دولت طرح‌های مهم تولیدی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود که این طرح‌ها بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اجرایی و راه‌اندازی شده است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است