خانه علمی پژوهشی تبدیل زباله‌های پلاستیکی اقیانوس به بلوک‌های دوستدار محیط زیست

تبدیل زباله‌های پلاستیکی اقیانوس به بلوک‌های دوستدار محیط زیست

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلاستیک بازیافتی
مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از ایسنا:شرکت امریکایی ByFusion با فناوری خاص زباله‌های اقیانوس را به ساختاری بادوام و پایدار تبدیل می‌کند. این روش بر اساس روش مبتکر نیوزلندی پیتر لوئیس مهندس ارشد شرکت انجام می‌شود.
مراحل ساخت این پلت‌فرم‌های مدولار فشرده‌سازی زباله‌های پلاستیکی به شکل‌ها و تراکم‌های مختلف بر اساس نظر مشتری است. شرکت نام این مواد تولیدی را RePlastنامیده است. این سیستم تولیدی قابل حمل بوده و با گاز و الکتریسیته کار می‌کند و نیازی به شست‌وشو و یا ذخیره پلاستیک نیست.
شرکت ByFusion اعلام کرد: حدود 100 درصد کربن خنثی در تولید ایجاد می‌شود. همچنین این بلوک‌ها دوستدار طبیعت بوده و انتخابی مناسب در ساخت‌وساز محسوب می‌شوند. این بلوک‌های پلاستیک بازیافتی برای استفاده در دیوارها و موانع جاده‌ها بهترین گزینه هستند.
در این گزارش به نقل از اینهبیتت، این مواد نیازی به چسب ندارند، ساختاری پایدار داشته، از مواد بازیافتی بوده و نسبت به بلوکه‌های سنتی 95 درصد کمتر گاز گلخانه‌ای تولید می‌کنند. همچنین از دیگر ویژگی‌های این بلوک‌ها تنوع رنگ آنهاست.
پلاستیک بازیافتی

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است