خانه خبر استفاده از پلی پروپیلن تقویت شده با الیاف شیشه توسط مرسدس بنز

استفاده از پلی پروپیلن تقویت شده با الیاف شیشه توسط مرسدس بنز

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Polykemi موفق به توسعه پلی پروپیلن (PP) تقویت شده با 40% الیاف شیشه شده است که جایگزینی مناسب برای پلی بوتیلن ترفتالات (PBT) تقویت شده با الیاف شیشه مورد استفاده در قاب آفتاب گیر داخل خودرو شرکت مرسدس بنز می‌باشد.

پلی پروپیلن

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، این آمیزه جدید با نام تجاری POLYfill PPH GF5040HC در حال حاضر در سری C-class خودروهای مرسدس بنز که در سال 2015 تولید شده است مورد استفاده قرار می‌گیرد و طبق گفته مرسدس بنز در مدل‌های آینده نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

POLYfill PPH GF5040HC نسبت به PBT دارای وزنی به مراتب سبک‌تر است که در نتیجه باعث مصرف سوخت کمتر و کاهش انتشار CO2 خواهد شد.

Polykemi-Benz

طراحی جدید به عنوان جایگزین طراحی سنتی پیشین که شامل ترکیب فلز و پلاستیک می‌باشد استفاده خواهد شد. بدین ترتیب، عدم نیاز به روش‌های پیچیده برای ساخت باعث کاهش هزینه‌ها و همچنین حفظ ویژگی‌های فنی گذشته در قطعه وآسان تر شدن ساخت آن خواهد شد.

شرکت Polykemi دارای مجوز رسمی از مرسدس بنز بر طبق استاندارد Werknorm DBL 5404.45 و همچنین مورد تایید در بازار اروپا نیز می‌باشد. علاوه بر این شرکت در تلاش است با همکاری نزدیک با شرکت‌های وابسته در ایالات متحده و چین این آمیزه را در آمریکای شمالی و آسیا به مصرف برساند. همچنین این شرکت اظهار داشته است که این آمیزه جدید در آینده جایگزین PBT تقویت شده با الیاف شیشه و PA6 در بسیاری از کاربردها خواهد بود.

منبع: plasticsnewseurope

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است