خانه اقتصادی معامله مواد پلیمری ۱۱ مجتمع پتروشیمی در بورس کالا

معامله مواد پلیمری ۱۱ مجتمع پتروشیمی در بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشیمی

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از  پایگاه خبری بورس کالای ایران، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، اول تیرماه، شاهد معامله ۲۳ هزار تن مواد پلیمری شرکت های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، ایلام، آریاساسول، بندرامام، تبریز، تندگویان، جم، مهر و پلیمر کرمانشاه بود.

محصولات پتروشیمی

امروز پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ پتروشیمی تبریز که به میزان ۷۰۰ تن عرضه شده بود، ۱۷۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۲۸۴ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۴۹۵ تومان رقم خورد.

پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰ هم که به میزان ۶۰۰ تن عرضه شده بود، ۷۱۰ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت پایه ۴ هزار و ۱۵۹ تومان مورد معامله قرار گرفت. پلی استایرن انبساطی ۲۰۰ هم با حجم ۱۵۰ تن عرضه و ۳۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۱۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۲۲ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام که به صورت سلف به میزان ۲هزارتن عرضه شد، ۲۵۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۶۱۵ تومان و میانگین نرخ آن هم ۳ هزار و ۷۰۲ تومان رقم خورد.

در همین حال عرضه پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۱ پتروشیمی تندگویان که به میزان ۱۰۱۲ تن و به صورت سلف عرضه شده بود، ۳۸ هزا رو ۳۰۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳ تومان و قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۳۰۳ تومان رقم خورد.

گریدهای ۷۸۵ و ۸۲۱ هم امروز با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شده و در نهایت با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. به گفته کارشناسان بازار پتروشیمی قرار گرفتن در فصل مصرف و از سوی دیگر رشد قیمت پلی اتیلن های ترفتالات در بازارهای جهانی از دلایل افزایش تقاضا برای خرید این محصولات محسوب می شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است