خانه خبر همکاری مشترک برای توسعه پلاستیک‌های تقویت شده

همکاری مشترک برای توسعه پلاستیک‌های تقویت شده

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت انگلیسی هایدال، تولید کننده جوهرهای گرافنی، قرارداد همکاری برای توسعه پلاستیک‌های تقویت شده با گرافن به امضاء رسانده است.
haydale-graphene-industries-plc
به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، شرکت هایدال قرارداد همکاری مشترکی با شرکت فلوتیت تکنولوژی (Flowtite Technology) امضاء کرده است تا به کمک هم محصولات پلاستیکی تقویت شده با الیاف شیشه‌ای تولید کنند.
فلوتیت دارای فناوری تولید پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه‌ای است و بخش تحقیق و توسعه‌ای در عربستان سعودی دارد. این بخش تحقیق و توسعه در اختیار شرکت آمیانتیت است، اما مالکیت آن در اختیار فلوتیت است.
این دو شرکت قصد دارند برنامه همکاری مشترکی داشته باشند تا طی دو سال آینده گام‌های مثبتی در این مسیر بردارند. براساس این قرارداد، هایدال حق استفاده از نسل جدید فناوری سامانه پلاستیک‌های تقویت شده با الیاف شیشه‌ای را به فلوتیت می‌دهد تا از این فناوری برای بخش آب و پساب استفاده کند. تست‌های اولیه روی این فناوری نتایج جالب توجهی داشته است.
ری گیبس از مدیران اجرایی شرکت هایدال می‌گوید: «ما از این که همکاری مشترک با آمیانتیت داریم بسیار خرسند هستیم. آمیانتیت یکی از شرکت‌های نوآور در این حوزه است. یک بازار بین‌المللی جذاب در انتظار ما است. ما امیدوارم که همکاری مشترکی برای توسعه این فناوری شکل گیرد و در نهایت محصولی مناسب برای صنعت آب و پساب ایجاد شود.»

منبع: Nano.ir

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است