خانه خبراخبار اقتصادی افزایش تقاضا برای پلی پروپیلن از سوی صنایع خودروسازی آسیا

افزایش تقاضا برای پلی پروپیلن از سوی صنایع خودروسازی آسیا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نمودار افزايشی

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، منابع صنعتی اعلام کردند که به دنبال افزایش رقابت در بازار پلی پروپیلن هوموپلیمر گرید کالا (commodity grade)، بسیاری از تولیدکنندگان پلی پروپیلن به سوی تولید پلی پروپیلن کوپلیمر گرید مقاوم به ضربه و دیگر گریدهای دارای ارزش افزوده بالا روی آورده اند تا تقاضای فزاینده صنایع خودروسازی آسیا را در این بخش تامین کنند.


پلی پروپیلن

شرکت های میتسویی و پرایم پلیمر (Prime Polymer) ژاپن به تازگی طی یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک از برنامه خود برای افزایش پنج درصدی ظرفیت تولید کامپاندهای پلی پروپیلن خود و رساندن آن به یک میلیون و 5000 هزار تن تا سال مالی 2017 میلادی (آوریل سال 2017 تا ماه مارس سال 2018) برای پاسخ به رشد فزاینده صنعت خودروسازی خبر دادند. شرکت میتسویی 65 درصد از سهام شرکت پرایم پلیمر را در اختیار دارد.
در همین کنفرانس مطبوعاتی همچنین اعلام شد که انتظار می رود، بدون در نظر گرفتن ژاپن، ظرفیت تولید در آسیا با 5.7 درصد افزایش به 280 هزار تن در سال برسد. این در حالیست که پیش بینی می شود ظرفیت تولید آمریکای شمالی با 7.3 درصد افزایش به 440 هزار تن در سال بالغ شود.
از طرفی معاون شاخه پلیمرهای شرکت سابک می گوید: برای پاسخگویی به روند رو به رشد تقاضا از سوی صنایع خودروسازی، تغییراتی را در سبد تولید محصولات خود از هوموپلمیر ها تا کوپلمیرها در شرکت پتروشیمی سینوپک سابک تیانجین (SSTPC) ایجاد کرده ایم. سینوپک سابک تیانجین حاصل سرمایه گذاری مشترک شرکت های پتروشیمی سابک و سینوپک با ظرفیت اسمی تولید 450 هزار تن پلی پروپیلن و 600 هزار تن پلی اتیلن است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است