خانه علمی پژوهشی حمایت شرکت تانسو از اساتید و دانشجویان متخصص در صنایع پلیمری

حمایت شرکت تانسو از اساتید و دانشجویان متخصص در صنایع پلیمری

توسط مدیر سایت
0 نظرات
صنعت و دانشگاه

به گزارش  مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از خبرآنلاین، سید صادق محمودی در کارگاه آموزشی نمایندگان استانی نظارت و ارزیابی دانشگاه های فنی و حرفه ای در تبریز با اشاره به نقش مهم این دانشگاه در تربیت نیروهای متخصص و آچار به دست در جامعه گفت: این دانشگاه در سال های اخیر توانسته نقش خود را در اکثر زمینه ها به خوبی ایفا کرده و در کاربردی کردن سواد دانشجویان در بخش های مختلف جامعه بیش از پیش نقش آفرین باشد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط واقعی دانشگاه با بخش صنعت در کشور عنوان کرد: تحقق واقعی این مهم، نقش بسیار مهمی در افزایش کیفیت تولید، تسریع در فرآیند تولید و همچنین تخصصی کردن تولید داشته و می تواند موقعیت های شغلی بسیار مناسب و متعددی برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها به همراه داشته باشد.

صنعت و دانشگاه

وی از اساتید دانشگاه و دانشجویان متخصص در زمینه صنایع پلیمری دعوت کرد که پس از انجام هماهنگی های لازم با مجموعه صنعتی تانسو پاک پلیمر، در خط تولید این کارخانه حضور داشته و به بومی سازی این صنعت بسیار مهم در استان کمک کنند.

رییس هیات مدیره شرکت تانسو پاک پلیمر در همین راستا افزود: آذربایجان شرقی با محوریت تبریز، قابلیت تبدیل به قطب تولید محصولات پلیمری ایمن، استاندارد و بهداشتی بر پایه پلی پروپیلن و با استفاده از فناوری جهانی IML را دارد.

به گفته مهندس محمودی؛ شرکت تانسو پاک پلیمر از تمامی متخصصین، اساتید و دانشجویانی که مایل به همکاری و تحقیق در مجموعه برای افزایش راندمان تولید و قطع وابستگی به خارج از کشور هستند، حمایت مادی نیز خواهد داشت.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است