خانه خبر افتتاح دفتر جدید BASF در مالزی

افتتاح دفتر جدید BASF در مالزی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
BASF

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران : مواد شیمیایی آلمانی، BASF، رد پای تولیدات خود در آسیا اقیانوسیه را شدت بخشیده و شعبه جدیدی در مالزی در زمینه ی تولیدات پلیمری ایجاد كرده است. این كارخانه تولیدی جدید توسط تكنولوژی تولیدی پیشرفته این شركت ایجاد شده كه می تواند پلیمرمحدوده گسترده ای از محصولات اكریلیكی تولید نماید.

لازم به ذكر است كه این محصولات پیش از این نیز در مركز تولیدی BASF در شانگهای چین نیز تولید می شد. طبق گفته ی معاون مدیر این شركت مربوط به كارخانه های آسیا در بخش پراكنش و رنگدانه (Dispersions and Pigments)، ایجاد این كارخانه جدید به تولید محصولات بیشتر كمك كرده، چراكه به مواد اولیه نظیر منومرهای اكریلیك دسترسی آسان، راحت و سریع وجود دارد.

او اضافه كرد كه این شعبه در واقع سومین شعبه در این منطقه است چراكه پیش از این نیز دو شعبه در كشور اندونزی ایجاد شده است. او همچنین گفت كه تولید این شعبه جدید در مالزی به رشد این محصولات در كشورهای آسیا اقیانوسیه كمك خواهد كرد.

منبع خیر : Asiapacific.Basf.com

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است