خانه خبراخبار اقتصادی تسهیل سرمایه گذاری اروپایی‌ در پتروشیمی ایران

تسهیل سرمایه گذاری اروپایی‌ در پتروشیمی ایران

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از آنا ، حسین علیمراد سرپرست مدیریت سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که با اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) فضای بسیار مناسبی برای حضور دوباره شرکت ها و کشورهای دارنده منابع مالی و فناوری ایجاد شده است، اظهار کرد: هم اکنون از دید شرکتهای خارجی صنعت پتروشیمی ایران مزیت های زیادی از جمله دسترسی به خوراک و آبهای آزاد دارد.

پتروشیمی

وی تصریح کرد: شرایط هم اکنون به گونه ای است که سرمایه گذاران خارجی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران می‌خواهند که هر چه زودتر برنامه ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در این صنعت را به آنها ارائه کنند تا از دیگر سرمایه‌گذاران برای حضور در ایران جا نمانند، زیرا آنها می دانند که ایران با همه ظرفیتهایی که دارد محدودیت های خاصی در زمینه خوراک و زمین مورد نیاز دارد.

سرپرست مدیریت سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: در چند ماه گذشته بسیاری از بانکهای معروف اروپایی تمایل خود را برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران با شرایط شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ارسال نامه هایی اعلام کرده اند.

وی با بیان این که در ماه های گذشته بسیاری از بانک های معروف اروپایی تمایل خود را برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران مطابق شرایط این شرکت با ارسال نامه‌هایی اعلام کرده اند، گفت: در این میان شرکت‌های آلمانی و کره‌ای جدیت بیشتری دارند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است