خانه خبر پلیمر نامرئی برای صاف کردن چین و چروک صورت

پلیمر نامرئی برای صاف کردن چین و چروک صورت

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

محققان دانشگاه MIT  با همکاری بیمارستان عمومی ماساچوست موفق به توسعه مواد جدیدی شده‌اند که باعث حفاظت، سفت شدن و همچنین صاف کردن چین و چروک پوست می‌شوند. با توسعه بیشتر، این مواد برای دارو رسانی و کمک به درمان بیماری‌های پوستی نظیر اگزما مناسب می‌باشد.

پلیمر نامرئی

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا پلیم پارت این مواد پلیمر بر پایه سیلیکون است که به عنوان پوشش غیرقابل مشاهده بر روی پوست به کار می‌رود و خواص الاستیکی و مکانیکی یک پوست جوان را دارا می‌باشد. این لایه نامرئی می‌تواند با پوست سازگار شود و آن را از اشعه ماورء بنفش در طولانی مدت محافظت کند. این مواد تحت عنوان XPL شناخته می‌شود.

XPL طی دو مرحله فرآوری می‌شود. ابتدا پلی سیلوکسان بر روی پوست قرار می‌گیرد سپس کاتالیست پلاتین برای تبدیل پلیمر به فیلم سخت و شبکه‌ای اضافه می‌شود. هر دو این مواد به صورت کرم و پماد استفاده می‌شود.

XPL application

این مواد می‌توانند به حالت اولیه خود پس از 250% کشیده شدن برگردند در حالی که پوست واقعی تا 180 % قابلیت کشیده شدن دارد. این مواد باعث فشرده سازی و سفت شدن پوست می‌شود و به مدت 24 ساعت بر روی پوست قرار می‌گیرد. XPL قادر به جلوگیری از دست دادن آب در پوست‌های خشک نیز می‌باشد.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است