خانه خبر بررسی روند بازار جهانی پلاستیک‌های مورد استفاده در صنعت خودرو

بررسی روند بازار جهانی پلاستیک‌های مورد استفاده در صنعت خودرو

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

بازار جهانی مصرف پلاستیک‌های خودرو طبق پیش بینی  Grand View Research از 19/3 میلیارد دلار آمریکا در سال 2014 به 53/8 میلیارد دلار تا سال 2022 خواهد رسید که با نرخ رشد 13/6% همراه خواهد بود. همچنین پیش بینی شده است میزان مصرف پلاستیک‌های خودرو از 8/71 میلیون تن در سال 2014 به 18/06 میلیون تن در سال 2022 خواهد رسید.

صنعت خودرو

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا پلیم پارت در حال حاضر پلاستیک‌ها جایگزین بسیار مناسب فلز و آلیاژ برای استفاده در خودرو می‌باشند و عواملی نظیر کاهش وزن، نوآوری در طراحی، افزایش عملکرد اجزاء و مقاومت به خوردگی باعث کاربرد روز افزون آن‌ها در این صنعت شده است.

نگرانی‌های زیست محیطی مربوط به انتشار کربن همواره وجود دارد به همین دلیل استفاده از پلیمرهای سنتزی زیست تخریب ناپذیر در این صنعت مانع رشد بازار پلاستیک‌های خودرو می‌شود. در حال حاضر افزایش سرمایه گذاری در توسعه پلاستیک‌های زیستی در ابعاد وسیع در حال انجام است.

پلی پروپیلن محصول غالب بوده و بیش از 28% بازار پلاستیک‌های خودرو را در سال2014 به خود اختصاص داده است. پلی متیل متاکریلات بالاترین میزان سود را از زمان کاربرد در چراغ‌های عقب داشته است. همچنین پلاستیک‌ها در قطعات الکتریکی خودرو بیشترین کاربرد را دارا می‌باشند.

صنعت خودرو-1

آمریکای لاتین به ویژه برزیل بالاترین میزان نرخ سود و همچنین افزایش تقاضا در این نوع بازار را دارد.

صنعت خودرو-2

از جمله شرکت ‌کنندگان کلیدی این صنعت می‌توان به کمپانی‌هایی نظیر AkzoNobel، BASF، SABIC، Bayer MaterialScience، Quadrant AG، Lear Corp، Borealis AG، Teijin Ltd و Johnson Controls and Evonik Industries اشاره کرد.

منبع: grandviewresearch

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است