خانه خبراخبار اقتصادی امضای نخستین قرارداد EPC+F صنعت پتروشیمی ایران در پسابرجام

امضای نخستین قرارداد EPC+F صنعت پتروشیمی ایران در پسابرجام

توسط مدیر سایت
0 نظرات
اخبار

به گزارش پلیم پارت به نقل از خبر گزاری ایسکانیوز، با به ثمر نشستن یک سال مذاکره و تلاش برای واگذاری کار اجرایی پروژه ١٧٥ هزار تنی پنتان عسلویه به عنوان یکی از طرحهای راهبردی و مصوب صنعت پتروشیمی در قالب EPC+F به شرکت PIELDS کره جنوبی و تامین مالی توسط EXIM BANK کره، طبق برنامه ریزی صورت گرفته و قرارداد مرتبط و پیوستهای آن، اجرای این پروژه ١٩ ماهه خواهد بود.

پتروشیمی

پروژه مذکور در زمین تخصیص یافته در منطقه صنعتی توسعه پتروشیمی عسلویه اجرا خواهد شد، قرارداد این پروژه روز دوشنبه ١٣ اردیبهشت ماه در هتل اوین تهران در حضور نخست وزیر و اعضای اقتصادی دولت کره جنوبی و نمایندگان دو کشور  امضا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، نقش NPC در تصویب و اجرایی شدن این طرح به عنوان تامین کننده خوراک دو مجتمع فعال تولیدکننده EPS و سه طرح در حال اجرا EPS کشور و مبدل ماده خام صادراتی LIGHT END به محصول راهبردی در خلوص متفاوت و محصولات جانبی پر ارزش ستودنی است.

توضیح تکمیلی در خصوص قرارداد EPC+F : قرارداد مهندسی, تامین و ساخت و تامین منابع مالی (engineering procurement and construction finafnce)

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است