خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها نخستین سمینار شیمی کاربردی ایران: اول و دوم شهیریور ۹۵

نخستین سمینار شیمی کاربردی ایران: اول و دوم شهیریور ۹۵

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کنفرانس ها و سمينارها

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از مهر: محمود زارعی (دبیر اجرایی نخستین سمینار شیمی کاربردی ایران) با بیان اینکه این سمینار در تبریز برگزار می شود، اظهار کرد: اول و دوم  شهیریور ۹۵ دانشکده شیمی دانشگاه تبریز میزبان شرکت کنندگان این همایش علمی خواهد بود.

 وی ادامه داد :امروزه آموزشهای علمی کاربردی بدلیل ماهیت خاص خود و تأکید بر جنبه های کاربردی از اهمیت ویژه و استراتژیک برخوردارند و پیشرفت های اخیر ایران در توسعه کارخانجات مادر مانند پتروشیمی، پالایشگاه، صنایع پلاستیکی، صنایع غذایی و دارویی نیز توجه خاص به رشته های کاربردی مانند شیمی کاربردی را می طلبد.

دبیر اجرایی نخستین سمینار شیمی کاربردی ایران این سمینار را  بستر مناسبی جهت همفکری و مشارکت علمی استادان، پژوهشگران، دانشجویان، صاحبان صنایع و تمامی علاقه مندان به شیمی با تاکید بر حوزه های کاربردی آن عنوان کرد.

وی تصریح کرد: شیمی کاتالیست، شیمی و فناوری پلیمر، صنایع شیمیایی و نوآوری های صنعتی، شیمی و صنایع دارویی، فیتوشیمی، کاربرد شیمی در صنایع غذایی، تصفیه آب و پساب، شیمی و فناوری رنگ، کاربرد شیمی در انرژی های تجدید پذیر، کاربرد شیمی در حفاظت محیط زیست، کاربرد نانو فناوری در صنایع شیمیایی، شیمی صنایع نفت و پتروشیمی، الکتروشیمی صنعتی و خوردگی، شیمی و فناوری چرم، مدلسازی و شبیه سازی فرایندهای شیمیایی، ایمنی در شیمی و صنایع شیمیایی از محور های این همایش است.

زارعی  با اشاره به اینکه مهلت ارسال مقالات ۲۰ اردیبهشت سال جاری است، گفت: انجمن شیمی ایران و دانشگاه تبریز از حامیان این همایش هستند و علاقمندان می توانند به دو شیوه ثبت نام بدون تاخیر تا ۱۰ تیر و با تاخیر تا ۲۴ تیر ۹۵ ثبت در آن نام کنند.

دبیر اجرایی  نخستین سمینار شیمی کاربردی ایران در پایان تأكید كرد: بعد از انجام مراحل داوری، بهترین مقالات ارسال شده جهت ارائه به صورت پذیرش خواهند شد و به پوسترهای برتر جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت و علاقمندان به كسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت کنفرانس مراجعه و یا با ایمیل ۱lACS@tabrizu.ac.ir مكاتبه کنند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است