خانه خبر توسعه چسب‌های فلئوروپلیمر برای اتصال مواد غیرمشابه توسط AGC

توسعه چسب‌های فلئوروپلیمر برای اتصال مواد غیرمشابه توسط AGC

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)؛ شرکت AGC Chemicals Americas  با اضافه کردن رزین به سری چسب‌های فلئوروپلیمری خود موفق به تولید چسبی (با نام تجاری Fluon® ETFE LH-8000) برای اتصال مواد غیر مشابه مانند پلی آمیدها، پلی اتیلن‌ها و فلزات شده است. عملکرد چسب Fluon® ETFE LH-8000 برای تولید ساختارهای چند لایه در یک فرآیند تک مرحله‌ای بدون آماده سازی سطح مناسب می‌باشد.

فلئوروپلیمر

LH-8000 دارای مقاومت شیمیایی و الکتریکی معادل با یک رزین‌های ETFE مرسوم است. با این وجود این محصول یک رزین فوق‌العاده با ذوب پایین و مقرون به صرفه می‌باشد و دارای کاربردهایی نظیر کیسه‌های شیمیایی، شلنگ آب گرم، قالب شلنگ لاستیکی، تسمه نقاله، فیلم عایق داخلی برای بستر الکتریکی و لوله‌هایی که وظیفه انتقال مواد سخت در صنایع مختلف رنگ و ساختمان را به عهده دارد، می‌باشد.

تولید کنندگان با استفاده از Fluon® ETFE LH-8000 می‌توانند سرمایه گذاری اولیه را کاهش دهند به این دلیل که لایه فلئورو پلیمر می‌تواند با پلاستیک‌های مهندسی مرسوم مانند HDPE و PA بدون استفاده از تجهیرات مقاوم به خوردگی اکسترود شود. Fluon® ETFE LH-8000 دارای کم‌ترین دمای ذوب (180 تا 190 درجه سلسیوس) در بین سری رزین‌های AGC’s AH می باشد. همچنین دارای وسیع‌ترین محدوده درجه حرارت بین نقطه ذوب و اولین مرحله تخریب (350) است که این طیف وسیع درجه حرارتی، تخریب مواد را به حداقل می‌رساند.

دانلود Datasheet محصول

منبع: specialchem

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است