خانه خبرنمايشگاه ها آغاز هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره از 2 بهمن

آغاز هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره از 2 بهمن

توسط مدیر سایت
0 نظرات
اخبار
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها و ماشین‌آلات وابسته و نخستین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی به صورت همزمان از دوم بهمن آغاز به‌کار کرده و تا پنجم بهمن دایر خواهند بود.

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) به نقل از تابناک: رویدادهای مرتبط با صنعت ساختمان همواره از مخاطبان بسیار زیادی برخوردار هستند. نمایشگاه در و پنجره یکی از همین عناوین است که اگرچه تنها ۷ سال از عمر برگزاری آن می‌گذرد اما هم شناخته شده است و هم تایید سازمان‌های جهانی مانند یوفی را دارد.فرهاد امینیان، مدیر عامل شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط برگزاری این نمایشگاه گفت:  این رویداد با عنوان تجاری«Do-Win Tech» از سال ۸۸ کلید خورده و تا امسال بدون وقفه فعال بوده است. در طول این سال‌ها همواره سعی کردیم رشد کمی و کیفی را در کنار هم داشته باشیم. نخستین دوره این نمایشگاه در قالب ۳ سالن کلید خورد و برای دوره فعلی با ۱۳ سالن اصلی در خدمت مخاطبان هستیم. فضای کلی نمایشگاه حدود ۴۸هزار مترمربع است که ۲۴هزار متر آن مفید است.

۳۸۶ شرکت داخلی و ۵۷ شرکت خارجی با ما در این رویداد همراهی می‌کنند. ضمن اینکه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌ها (یوفی) در بازرسی‌هایی که داشته، نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته را لایق دریافت گواهینامه این سازمان دانست و اکنون این نمایشگاه تایید این سازمان را هم دارد.

امینیان با اظهار رضایت از حضور پررنگ شرکت های خارجی در این نمایشگاه گفت: ترکیه، آلمان، ایتالیا، بلغارستان، چین، اسپانیا و امارات متحده‌عربی ازجمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. امسال ما سالن‌های ۶، ۷، ۸، ۹، ۲۷، ۳۵، ۳۸، ۳۱A، ۳۱B، ۴۱، ۴۰، ۴۴A، ۴۴B را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری هفتمین نمایشگاه درو پنجره در اختیار داریم.
وی درباره اهداف برگزاری این رویداد  گفت: اهداف اصلی ما به دو بخش تقسیم می‌شود؛ بخش نخست اهداف عمومی ماست که شامل معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، بازرگانی وخدمات مربوط به صنایع در و پنجره، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و تلاش برای جلب حمایت سازمان‌های دولتی ذی‌ربط از دست‌اندرکاران صنعت یادشده است. از دیگر اهداف عمومی برگزاری این نمایشگاه می‌توان به ایجاد بسترهای مناسب به‌منظور ترغیب افراد یا واحدهای سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود، ایجاد زمینه‌های اشتغالزایی و کارآفرینی در صنایع موضوع نمایشگاه، آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود در سایر کشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی اشاره کرد.

علاوه‌بر این ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقای کیفیت تولید، ایجاد ارتباط مستقیم و رودررو میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف و ایجاد یا ارتقای رویکرد صادرات محصول به سایر کشورها نیز در گستره اهداف عمومی نمایشگاه جای می‌گیرد. در کنار اینها اهداف تخصصی را نیز دنبال می‌کنیم که معرفی میزان تاثیر و نقش در و پنجره ساختمانی در حفظ، صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع انرژی و تلاش در جهت حفظ ذخایر موجود انرژی در کشور، آگاهی از میزان تاثیرگذاری این محصولات در بهینه‌سازی مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف ازجمله این اهداف است.

باتوجه به تعدد و فراوانی واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در زمینه در و پنجره فعال هستند، برپایی نمایشگاه تخصصی و مستقل از نمایشگاه صنعت ساختمان هم برای مشارکت‌کنندگان و هم برای بازدیدکنندگان از اهمیت و اولویت بسیاری برخوردار است. بنابراین این نمایشگاه نیاز مخاطبان این صنعت را به مراتب بیشتر از نمایشگاه عمومی ساختمان برآورده می‌کند، به همین دلیل بسیاری از واحدهای شرکت‌کننده در نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته، فقط در همین نمایشگاه حضور می‌یابند و در نمایشگاه ساختمان مشارکت نمی‌کنند.

مدیرعامل شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران در ارتباط با عضویت در (UFI – اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاه )اظهار داشت: به‌طور معمول رویدادهایی که بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت دارند، موفق به دریافت گواهینامه یوفی می‌شوند اما  ما برای دریافت این گواهی شاخص‌هایی را رعایت کردیم که به سرعت به‌عنوان نمایشگاه عضو یوفی مطرح شدیم . وسعت نمایشگاه یکی از عوامل اصلی است که کارشناسان یوفی در نظر می‌گیرند. ما سعی کردیم در همین چند دوره اندک وسعت نمایشگاه را به طرز چشمگیری افزایش دهیم. ضمن اینکه این رویداد در خاورمیانه به طور تقریبی بی‌نظیر است و هیچ کشوری در این زمینه مدعی نیست. غیر از ترکیه که یکی، دو رویداد با موضوعات پراکنده و کوچک در این زمینه دارد، باقی کشورها هرگز به سمت برگزاری چنین عنوانی نرفته‌اند؛ بنابراین نمایشگاه در و پنجره ایران به عنوان تنها رویداد بین‌المللی در خاورمیانه مورد توجه قرار گرفته و تمام کشورهای خارجی برای حضور در یک نمایشگاه تخصصی در و پنجره در منطقه خاورمیانه به این نمایشگاه مراجعه می‌کنند. همین امر باعث شده که توجه یوفی از همان دوره‌های نخست به نمایشگاه ما جلب شود.

وی با اشاره به حضور گروه‌های کالایی مختلف و مرتبط با این صنعت در این رویداد مهم گفت: انواع در و پنجره ساختمانی، صنعتی، بیمارستانی، مدارس، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگی و فروشگاهی را در ترکیب‌های مختلف آهنی، آلومینیومی، لمینت، فایبرگلاس، فرفوژه، استیل برنز، سه‌لایی، پروفیل، تمام شیشه و ضدآب، ضدسرقت، ضدآتش، ضدصدا، دوجداره، دکوراتیو و کرکره‌ای در قالب غرفه‌های جداگانه داریم.

همچنین ماشین‌آلات و ابزار تولید، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم‌های تولید روباتیک و اتوماسیون صنعتی، درهای گردان و اتوماتیک، انواع سیستم‌های «دای کست»، «آنادایزینگ»، «ترمال بریک»، «پادرکوتینگ»، انواع تجهیزات و سیستم‌های دربازکن اتوماتیک، کنترل از راه دور، کنترل تردد، سیستم‌های هوشمند و سیستم‌های کنترل و انواع دربازکن‌های ساده و تصویری را در سالن‌های زیرپوشش این نمایشگاه معرفی می‌کنیم. علاوه‌بر این سیستم‌های پنوماتیک، هیدرولیک، روغنی، هیدروالکتریک، مکانیکی و گازی، انواع یراق‌آلات و دستگیره در و پنجره، قفل‌های ساده و برقی، سیستم‌ها و تجهیزات رنگ‌آمیزی، مواد اولیه، مواد شیمیایی (جلادهنده‌ها، پاک‌کننده‌ها و… )، نوار و مواد ویژه آب‌بندی و درزگیری و انواع شیشه‌های مخصوص در و پنجره شامل دوجداره، رفلکس، رنگی، مشجر، خم، سیکوریت و… نیز از دیگر محصولات ارائه شده در نمایشگاه هستند.

مدیر برگزاری این نمایشگاه با ابراز خرسندی از وضعیت تولیدات داخلی وهمچنین توسعه و پیشرفت صنعت در و پنجره در کشورمان خاطرنشان کرد: صنعت در و پنجره در ۱۰ سال اخیر در کشور ما رونق بسیاری پیدا کرده است. تولیدکنندگان داخلی در زمینه تولید در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی و مقاوم در برابر خروج انرژی دستاوردهای بی‌نظیری داشته‌اند و هر روز بر توسعه این محصولات افزوده می‌شود. شاید تا پیش از این سال‌ها ما واردکننده محصولات مختلف از ترکیه و چین بودیم اما اکنون اوضاع خیلی فرق کرده، ممکن است کیفیت محصولات ما بالاتر از محصولات ترکیه نباشد اما به‌طور قطع قادر به رقابت تجاری با آنها هستیم.

سایت هفتمین نمایشگاه در و پنجره  http://www.titexgroup.com/fa/dowintech2012

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است