خانه خبرنمايشگاه ها برگزاری نمایشگاه بین‌المللی پلاستیک، پتروشیمی، چاپ و بسته‌بندی هند

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی پلاستیک، پتروشیمی، چاپ و بسته‌بندی هند

توسط مدیر سایت
0 نظرات

نمایشگاه بین‌المللی پلاستیک، پتروشیمی، چاپ و بسته بندی هند موسوم به P4 expo India در فاصله زمانی 5 تا 7 آوریل 2016 برابر با 17 تا 19 اردیبهشت ماه، سال 1395برگزار می‌شود.

P4expoindia

گفتنی است؛ هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای مرتبط با چهار بخش مورد اشاره است که در شهر دهلی برپا خواهد شد.

حضور پر رنگ پتروشیمی های ایران در نمایشگاه P4 هند

نماینده رسمی و انحصاری نمایشگاه   P4 هند در ایران، شرکت های بازرگانی پتروشیمی، شازند، پروپیلن جم و امیرکبیر به عنوان حامی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. در همین حال همزمان با برگزاری این نمایشگاه سمیناری با عنوان “فرصت های سرمایه گذاری در پتروشیمی ایران و توان صادراتی مواد پلیمری ایران به بازار مصرف هند ” با حضور معاون وزیر نفت هند، مدیر انجمن پلاستیک هند (به عنوان برگزار کننده)و مدیران شرکت های کلیدی پتروشیمی هند برگزار خواهد شد.

این در حالی است که هند ششمین کشور وارد کننده مواد پتروشیمی و پلاستیک جهان و سومین کشور وارد کننده مواد پتروشیمی و پلاستیک آسیا است. همچنین شبه قاره هند از لحاظ بازرگانی با ایران سابقه کهنی دارد و یکی از بزرگترین ،مهمترین و شناخته شده ترین بازارهای بین المللی است که با بیش از ۱ میلیارد و دویست میلیون نفر جمعیت، دومین کشور پر جمعیت دنیا و چهارمین اقتصاد جهان با رشد سالیانه حدود ۸ درصد، بازاری با ارزش به شمار می رود

سایت نمایشگاه

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است