خانه خبر توليد ظروف با فناوري جهاني IML در تبريز

توليد ظروف با فناوري جهاني IML در تبريز

توسط مدیر سایت
0 نظرات
بسته بندي پليمري
ظروف توليدي گروه صنعتي تانسو پاک پليمر از جنس پلي پروپيلن و با فناوري جهانيIML؛ تنها ظروف موجود در کشور با قابليت عدم واکنش شيميايي نسبت به مواد غذايي و مايعات گرم و داغ است.
به گزارش مرجع پليمر بازار ايران (پليم پارت) به نقل از خبرگزاري آريا، سيدصادق محمودي، رئيس هيأت مديره شرکت تانسو پاک پليمر امروز در جريان بازديد خبرنگاران از خط توليد اين مجموعه اظهار داشت: اين واحد صنعتي از سال 1392 با هدف ايجاد تغييرات اساسي و مدرنيزه کردن صنعت بسته بندي مواد غذايي؛ به خصوص بسته بندي و عرضه غذا و مايعات گرم و همچنين کمک به يافتن جايگاه مناسب و ارزش واقعي محصولات داخلي راه‌اندازي شده است.
بسته بندي پليمري
وي با بيان اين‌که تانسو به عنوان بزرگترين و مجهزترين واحد کشوري اقدام به توليد ظروف پلي پروپيلن با فناوري مدرن و پيشرفته IML (ليبل گذاري درون قالب) مي کند، خاطرنشان کرد: ظروف توليدي گروه صنعتي تانسو پاک پليمر از جنس پلي پروپيلن و با فناوري جهانيIML؛ تنها ظروف موجود در کشور با قابليت عدم واکنش شيميايي نسبت به مواد غذايي و مايعات گرم و داغ است.
محمودي افزود: اين مجموعه با بهره گيري از برترين فناوري روز دنيا و بهره مندي از بالغ بر 38 قالب متنوع که شامل بيش از  65 درصد قالب موجود در کشور مي شود، توانسته با ماشين آلات پيشرفته و آزمايشگاه مجهز کنترل کيفي؛ بيش از 50 درصد نياز کشور به اين قبيل ظروف را تامين کند.
رئيس هيأت مديره شرکت تانسو پاک پليمر ادامه داد: توليدات اين شرکت در شرايط نامساعد اقتصادي؛ تاثيري قابل توجه در کاهش واردات و خروج ارز از کشور داشته است و تلاش داريم منويات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي را در اولويت برنامه هاي خود قرار دهيم.
وي با بيان اين‌که فناوري به کار رفته در اين ظروف تنها گزينه استاندارد، ايمن و بهداشتي جهت بسته بندي مواد غذايي گرم و داغ است، خاطرنشان کرد: از مزاياي منحصر به فرد اين ظروف مي توان به زيبايي، برخورداري از گريد خوراکي، ضريب بهداشت و ايمني بالا، مقاومت در برابر نفوذ آب و هوا و گرد و خاک، استفاده مجدد، حمل آسان و قابليت استفاده در مايکروويو و فريزر است.
محمودي گفت: اين واحد توليدي با تاسيس مجموعه غذايي تانسو فود؛ علاوه بر ايجاد آشپزخانه اي مدرن و استفاده از مواد اوليه با کيفيت بالا براي اولين بار در کشور اين ظروف بسيار ارزشمند را جهت بسته بندي غذا و مايعات گرم و داغ به کار گرفته و با برخورداري از توان بالاي عرضه بيش از چهار هزار پرس غذاي روزانه آماده ارائه خدمات است.
وي با بيان اين‌که شرکت تانسو پاک پليمر به وضعيت فعلي، قانع نبوده و نهايت تلاش خود را در راستاي افزايش اشتغال و توليد محصولاتي براي ورود به بازارهاي جهاني دارد، گفت: اقدام گروه صنعتي تانسو پاک پليمر تبريز در ايجاد مرکز عرضه غذا با ظروف بسته بندي پلي پروپيلن(IML ) در راستاي اهداف نظام در توسعه دانش و فناوري روز و همچنين ارتقاي سطح سلامتي مردم است.
محمودي خاطرنشان کرد: ظروف بسته بندي پلي پروپيلن(IML) داراي بالاترين گريد خوراکي با قابليت کم نظير، عدم واکنش شيميايي نسبت به محتويات خود و کاملاً بهداشتي، قابل استفاده در مايکروويو( 2 دقيقه ) و قابل حمل و نقل مطمئن با درب هاي کاملاً چفت بوده و در توليد آنها از آخرين فنآوري جهاني استفاده شده است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است