خانه اقتصادینرخ ها و نمودارها قیمت پایه محصولات پتروشیمی در هفته جاری اعلام نمی‌شود

قیمت پایه محصولات پتروشیمی در هفته جاری اعلام نمی‌شود

توسط منیره جوادی
0 نظرات

 

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : مدیریت توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت ملی پتروشیمی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قیمت پایه محصولات پتروشیمی توسط این شرکت در هفته جاری اعلام نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیریت توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت ملی پتروشیمی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به علت لزوم هماهنگی و یکسان بودن نرخ تسعیر ارز در محاسبات قیمت کل زنجیره خوراک و محصولات پتروشیمی، قیمت پایه محصولات پتروشیمی توسط این شرکت در هفته جاری اعلام نمی‌شود.

با عنایت به اعلام قیمت فرآورده‌های نفتی و خوراک‌های پالایشی بر اساس نرخ دلار ۳۷۹,۶۳۰ ریال در ابلاغیه شماره ۱۰۲۴۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت و لزوم هماهنگی و یکسان بودن نرخ تسعیر ارز در محاسبات قیمت کل زنجیره خوراک و محصولات پتروشیمی، مطابق تبصره ذیل ماده ۴ قیمت پایه محصولات پتروشیمی توسط این شرکت در هفته جاری اعلام نخواهد شد و پس از تعیین تکلیف این موضوع تا آخر هفته، یکشنبه هفته آینده انجام خواهد شد. گفتنی است، روز گذشته انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، قیمت‌های نیمه اول تیرماه را با دلار ۳۷۹,۶۳۰ ریال محاسبه کرد که واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است