خانه تکنولوژي کاهش آلودگی صوتی داخل خودرو با درزگیرهای نانویی ایرانی

کاهش آلودگی صوتی داخل خودرو با درزگیرهای نانویی ایرانی

توسط منیره جوادی
0 نظرات

 

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : یکی از شرکت‌های فناور موفق به تولید درزگیرهای پلیمری تقویت‌ شده با فناوری‌نانو شده که کاربرد آن در خودرو موجب می‌شود صدای وارد شدن به داخل خودرو به حداقل برسد. به گزارش ایسنا، مدیر تحقیق و توسعه این شرکت‌ فناور با بیان اینکه چهارمین کشور در دنیا هستیم که صاحب فناوری تولید بفل‌های پلیمری با قابلیت انبساط تا حداقل ۱۴۰۰ هستیم، گفت: درزگیرهای عایق صوت برای استفاده در صنعت خودرو توسط این شرکت تولید می‌شوند که کاربرد آن‌ها کاهش آلودگی صوتی در داخل خودرو است.

مدیر تحقیق و توسعه این شرکت‌ فناور با بیان اینکه استفاده از نانوذرات باعث کاهش آلودگی صوتی می‌شود و میزان صدای ورودی به داخل خودرو را کاهش می‌دهد، خاطر نشان کرد: این شرکت فناور، با هدف تولید عایق‌های صدا و ارتعاش، بفل‌های پلیمری (درزگیرها) و محصولات مرتبط، به‌عنوان یکی از مهمترین تولیدکننده عایق‌های مغناطیسی بر پایه قیر در ایران بوده.

درزگیر بدنه فوم‌شونده رابری با رئولوژی اصلاح شده، عایق بوتیلی صداگیر بدنه با استحکام کششی و چسبندگی بهبود یافته و نیز درزگیر بدنه رابری با رئولوژی اصلاح شده و چسب تقویت‌کننده بدنه با جریان پذیری بهبودیافته، از جمله تولیدات این شرکت با گواهی نانومقیاس ستاد نانو است. چسب تقویت‌کننده بدنه بر پایه رزین اپوکسی، فاقد حلال و PVC است که با الیاف شیشه لمینیت می‌شود. این محصول از چقرمگی و استحکام بالایی برخوردار است و چسبندگی بالایی به سطوح فلزی حتی سطوح روغنی و چرب دارد و به همین علت مقاومت خوردگی زیرآیند را افزایش می‌دهد و از لرزش و ارتعاش جلوگیری می‌کند.

 

 

منبع : ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است