خانه خبر برنامه سامسونگ برای حذف پلاستیک از بسته بندی موبایل‌ تا سال ۲۰۲۵

برنامه سامسونگ برای حذف پلاستیک از بسته بندی موبایل‌ تا سال ۲۰۲۵

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: سامسونگ به عنوان بخشی از برنامه حفظ محیط زیست جدید خود به نام «Galaxy for the Planet» با هدف کاهش ضایعات ایجاد شده در دستگاه‌های خود، قصد دارد این کار را انجام دهد. به صورت کلی این تعهد اهداف مختلفی را دنبال می‌کند و سامسونگ امیدوار است تا سال ۲۰۲۵ به این اهداف دست پیدا کند.

علاوه بر این، سامسونگ قصد دارد در تمام موبایل‌های جدیدش، از برخی مواد بازیافتی استفاده کند. غول فناوری کره‌ای همچنین قصد دارد تا زمان اعلام شده، مصرف برق گوشی‌هایی که شارژ آن‌ها کامل شده است و به شارژر متصل شده‌اند را به زیر ۰.۰۰۵ وات کاهش دهد.

مدیرکسب و کار ارتباطات موبایل سامسونگ عنوان می‌کند:

ما معتقد هستیم که همه باید در ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای کره زمین در جهت حفظ آن برای نسل‌های آینده تلاش کنیم. برنامه Galaxy for Planet یک گام مهم و تلاش ما برای ایجاد جهانی پایدارتر است و ما این کار با صراحت و شفافیت کافی انجام می‌دهیم.

سامسونگ در برنامه‌های گذشته خود برای کمک به حفظ محیط زیست اقدام دیگری را معرفی کرده بود که شامل برنامه بازیافت دستگاه‌های قدیمی سری گلکسی می‌شود. رویکرد جدید برای مدیریت انرژی و تعهد به استفاده از منابع تجدیدپذیر در برزیل و مکزیک تا سال ۲۰۲۵ اجرایی می‌شود. هم اکنون، فعالیت‌های سامسونگ در چین، اروپا و ایالات متحده به طور کامل با استفاده از منابع تجدیدپذیر انجام می‌شود.

در گزارش سالانه سامسونگ، این شرکت اعلام کرد میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای خود را ۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش داده است و اکنون معادل ۱۴.۸ میلیون تن دی اکسید کربن تولید می‌شود. با افزایش انتشار گازهای گلخانه‌ای، سامسونگ به اهداف خود برای سال ۲۰۲۰ نرسید، زیرا آن‌ها قصد داشتند آلایندگی‌های تولید شده خود را تا ۷۰ درصد کاهش دهند.

منبع: دیجیاتو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است