خانه خبر تولید پلی‌پروپیلن روسیه در نیمه نخست 2021 افزایش یافت

تولید پلی‌پروپیلن روسیه در نیمه نخست 2021 افزایش یافت

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی پروپیلن

مرجع پلیمر در بازار ایران: موسسه ام‌آرسی اسکن‌پلاست (MRC ScanPlast) در گزارشی اعلام کرد که تولید پلی‌پروپیلن (PP) روسیه در نیمه نخست سال جاری میلادی یک میلیون و ۳ هزار تن بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میلادی افزایش ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

میانگین تولید مجتمع پلی‌پروپیلن زاپسیبنفتخیم (Zapsibneftekhim) در توبولسک متعلق به شرکت سیبور روسیه در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ به ۵۳۷ هزار و ۲۰۰ تن رسید که این رقم نسبت به دوره مشابه پارسال ۲۸ درصد افزایش نشان می‌دهد، در حالی که تولید مجتمع پولیوم (Poliom) با افزایش ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی به ۱۰۴ هزار تن رسید.

مجتمع پلی‌پروپیلن نیژنکامسکنفتخیم (Nizhnekamskneftekhim) در بازه زمانی ماه‌های ژانویه تا ژوئن امسال به‌طور میانگین ۱۰۹ هزار و ۸۰۰ تن تولید داشته است که نسبت به دوره مشابه نشان از ثبات دارد، در حالی که تولید مجتمع تومسکنتخیم (Tomskneftekhim) با افزایش سه درصدی نسبت به دوره مشابه پارسال ۷۴ هزار و ۷۰۰ تن بوده است.

میانگین تولید پلی‌پروپیلن مجتمع اوفورگسینتز (Ufaorgsintez) در نیمه نخست امسال با پنج درصد افت به ۶۳ هزار و ۱۰۰ تن رسید، در حالی که تولید پلی‌پروپیلن مجتمع ان‌ان‌پی نفتخیمیا (Tomskneftekhim) به ۷۵ هزار و ۳۰۰ تن رسید و نسبت به دوره مشابه پارسال ثابت ماند.

مقدار تولید مجتمع استاولولن (Stavrolen) در ۶ ماه نخست سال ۲۰۲۱ به ۶۰ هزار و ۸۰۰ تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی سه درصد افزایش نشان می‌دهد.

موسسه ام‌آرسی (MRC) از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروسی، ازبکستان و قزاقستان فعالیت می‌کند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است