خانه خبر تولید یک محصول کاربردی در صنعت نفت و گاز

تولید یک محصول کاربردی در صنعت نفت و گاز

توسط منیره جوادی
0 نظرات

 

مرجع پلیمر در بازار ایران: محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دیسک‌های محافظ انفجاری یا راپچردیسک کاربردی در صنایع نفت، گاز  و پتروشیمی شدند.

مهدی شفیعی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان دیسک‌های محافظ انفجاری یا راپچردیسک گفت: راپچردیسک‌ها در صنایع گوناگونی که هرکدام برای کشور اهمیت راهبردی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جزو مهم‌ترین استفاده کنندگان این محصول دانش‌بنیان هستند.

وی با بیان این‌که ایران با تولید این محصول در شمار ۱۰کشور دارای توانایی تولید راپچر دیسک یا دیسک های فداشونده قرار گرفته است، ادامه داد: علاوه بر راپچر دیسک‌ها، ساخت محصولات و تجهیزات ایمنی و آزمایشگاهی پیشرفته مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی را انجام می دهیم.

این فعال فناور، از تولید تجهیزات ایمنی با کیفیتی هم‌پای نمونه‌های وارداتی و قیمت تمام شده پایین‌تر گفت و بیان کرد: این محصولات در حالی که با قیمتی حدود یک سوم نمونه‌های وارداتی به فروش می‌رسد مطابق با استانداردهای جهانی است و ما برای تضمین کیفیت این محصول، به آزمایش‌های داخلی مستمر بسنده نکردیم و این محصولات را در معرض آزمایش برای کسب استانداردهای روز صنعت در ابعاد جهانی قرار دادیم.

 

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است