خانه خبر زمان بندی عرضه های بورس کالا در روزهای پایانی ۱۳۹۹ و نوروز ۱۴۰۰

زمان بندی عرضه های بورس کالا در روزهای پایانی ۱۳۹۹ و نوروز ۱۴۰۰

توسط مدیر سایت
0 نظرات
IME LOGO (آمار معاملات گروه پلیمری)

مرجع پلیمر در بازار ایران: مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای از روزهای عرضه در ایام پایانی سال ۱۳۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

براساس این اطلاعیه، آخرین روز عرضه کلیه محصولات صنعتی، پتروشیمی و فرآورده های نفتی در سال ۱۳۹۹ تا روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه خواهد بود.

بدین ترتیب، آخرین معاملات ورق در تالار صنعتی و معدنی بورس کالا در روزهای شنبه ۲۳ اسفند ماه و یکشنبه ۲۴ اسفند ماه بوده و در معاملات شمش بلوم و تختال و معاملات میلگرد و تیرآهن به ترتیب در روزهای دوشنبه ۲۵ اسفند ماه و ۲۶ اسفند ماه پیگیری خواهند شد.

در تالار پتروشیمی نیز محصولات غیر بهین یابی در روزهای شنبه و یکشنبه این هفته و محصولات بهین یابی شامل پلی پروپیلن ها و پلی وینیل کلراید در روز دوشنبه پیش رو و سایر پلیمرها و شیمیایی ها در روز سه شنبه عرضه خواهند شد.

گفتنی است، بورس کالا در روز ۷ فروردین هیچ گونه عرضه ای نخواهد داشت و عرضه ورق در تالار صنعتی و معدنی در روز یکشنبه ۸ فروردین، شمش بلوم در روز سه شنبه ۱۰ فروردین و میلگرد و تیرآهن در روز چهارشنبه ۱۱ فروردین خواهد بود.

عرضه اسلاک واکس و روغن مربوط به تالار فرآورده های نفتی به ترتیب در یکشنبه ۸ فروردین و سه شنبه ۱۰ فروردین و عرضه محصولات غیر بهین یابی در تالار پتروشیمی روز یکشنبه ۸ فروردین خواهد بود.

افزون بر این عرضه محصولات پلیمری بهین یابی در تالار پتروشیمی روز سه شنبه ۱۰ فروردین ماه و عرضه محصولات شیمیایی بهین یابی چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است