خانه تکنولوژي پوشش‌های نانویی ضدخش بومی

پوشش‌های نانویی ضدخش بومی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Nanoco Display

مرجع پلیمر در بازار ایران: یکی از شرکت‌های دانش بنیان علاوه بر تولید رنگ‌های ترافیکی با مقاومت بالا موفق به عرضه رنگ‌های ضدخش با دوام بالا با استفاده از فناوری نانو شد.

آرش منتظری، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، تولید رنگ‌های ساختمانی، صنعتی، خودرو، ترافیکی، انواع چسب و محصولات شیمیایی ساختمان و همچنین انواع رزین‌های آلکیدی، اکریلیک (حلالی، واتربیس) پلی استر (اشباع و غیراشباع) و افزودنی‌های مختلف را از محصولات این شرکت نام برد و گفت: رزین اکریلیک هیدروکسیل، یکی از محصولات دانش‌بنیان این شرکت است که از آن به عنوان پوشش‌ استفاده می‌شود و برای محیط‌های خورنده و با شرایط سخت بسیار مناسب هستند.

وی مقاومت شیمیایی بالا، مقاومت و ماندگاری بالا و خواص مکانیکی مناسب را از مزایای این محصول دانست و اظهار کرد: رزین‌های پلی استر غیر اشباع هم محصول دیگر ما است. این رزین‌ها در فرآیندهای مختلفی از جمله لایه‌گذاری دستی، پاشش رزین، ریخته‌گری و غیره قابل استفاده هستند. از این محصول برای ساخت انواع قطعات کامپوزیتی از جمله لوله‌های FRP و GRP، ساخت قایق و شناور و همچنین تولید ماستیک، بتونه سنگی، ژل کوت، فایبرگلاس و ایرانیت کامپوزیتی استفاده می‌شود.

منتظری با اشاره به تولید رزین‌های آلکید اصلاح شده با ایمید تولید شده در این مجموعه فناور، گفت: رزین آلکید، رزینی از نوع پلی استر اشباع است که در آن از روغن‌ها و اسیدهای چرب طبیعی استفاده شده است. این نوع رزین‌ها در جلاها، آسترها، رنگ‌های ساختمانی، اتومبیلی و تزیینی کاربرد دارند.

وی در ادامه بیان کرد: رنگ ترافیکی گرم نیز رنگ‌هایی هستند که برای مصارف ترافیکی و استخری در سطوح بتنی و آسفالت، مورد استفاده قرار می‌گیرند. از رنگ‌های ترافیکی گرم در پروژه‌های پرتردد که ماندگاری بیشتری موردنیاز است، استفاده می‌شود. این محصول هم در شرکت ما با استفاده از فناوری نانو به تولید رسیده و دانش‌بنیان است. این رنگ‌ها ماندگاری و دوام بالایی دارند.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، این فعال فناور همچنین گفت: رنگ ترافیکی نانوی تولید شده در مجموعه ما بر پایه رزین‌های ترموست به تولید رسیده است. این محصول چسبندگی زیادی بر روی سطوح دارد و سرعت خشک شدن و مقاومت سایشی بالایی نیز بر روی سطوح سیمانی و آسفالت از خود نشان داده است.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است