خانه اقتصادیگزارش و تحلیل افت 50 درصدی تقاضا برای محصولات پلیمری در هند طی سه ماه نخست سال 2020

افت 50 درصدی تقاضا برای محصولات پلیمری در هند طی سه ماه نخست سال 2020

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نمودار نزولی

مرجع پلیمر در بازار ایران: پیش بینی می شود تقاضا برای  صنایع پلاستیک هند به تدریج اضافه شود و در این راستا تقاضا برای محصولات پلاستیک که پس از افت بیش از 50 درصد فروش در سه ماه نخست سال جاری میلادی به دلیل محدودیت‌ها و قرنطینه ناشی از شیوع ویروس همه‌گیری جهانی کرونا رخ داد، بهود یابد.

نمودار نزولی

کمال نانواتی، رئیس بخش راهبرد توسعه در شرکت ریلاینس هند اعلام کرد: فروش سه محصول کلیدی پلیمیری شامل پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن و پلی‌ونیل کلراید (PVC) در سه ماه نخست سال جاری میلادی نسبت به دوره مشابه پارسال به ترتیب با 54 درصد، 52 درصد و 54 درصد کاهش روبه‌رو بوده است.

وی در یک وبینارصنعتی اعلام کرد: فروش پلی‌اتیلن در سه ماه نخست سال جاری میلادی به79 هزار تن رسید، در حال که این رقم در سه ماه نخست سال 2019 میلادی 171 هزار تن بود، در دوره مورد بررسی فروش پلی‌پروپیلن از 185 هزار تن به 89 هزار تن و فروش پی‌وی‌سی از123 هزار تن به 56 هزار تن رسیده است.

رئیس بخش راهبرد توسعه در شرکت ریلاینس هند تصیح کرد: افزون برکاهش ناگهانی تقاضا، قرنطینه سه ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش شدید نیروی کار، مشکلات حمل و نقل و بحران اعتباری شدید را به همراه داشته است.
آمارهای ارائه شده از سوی نانواتی در این وبینار صنعتی حکایت از این دارد که بخش خودروسازی و لوزام خانگی بیشترین تاثیرپذیری از این شرایط را داشته‌‌اند.

رئیس بخش راهبرد توسعه در شرکت ریلاینس هند گفت: برخلاف این کاهش شدید، بعضی از بخش‌ها در صنعت ما شاهد بهبود و احیا بوده‌اند، به‌طوری که بخش‌های منفیلمنت و رافیا، بهداشت و سلامت و فیلم چند لایه شامل آنها می‌شود.

نانواتی تاکید کرد: ویروس کووید-19 سبب شده است صنعت پلیمر روی محصولات جدید به‌ویژه در بخش پزشکی تمرکز کند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است