خانه تکنولوژي ارائه فناوری جدیدی برای افزایش مقاومت به خوردگی

ارائه فناوری جدیدی برای افزایش مقاومت به خوردگی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
خوردگی

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت اپلاید گرافن متریالز فناوری جدیدی برای محافظت از سطوح در محیط خورنده ارائه کرده است. در این فناوری از گرافن برای افزایش مقاومت به خوردگی استفاده شده است.

خوردگی

این شرکت تولیدکننده مواد گرافنی، اعلام کرد که موفق به ارائه فناوری جدیدی در حوزه گرافن شده‌است. Genable 3000 فناوری است که می‌تواند خاصیت ضدخوردگی در سطوح ایجاد کند. این فناوری بی‌نیاز از افزودنی‌های فلزی بوده و می‌توان به سادگی آن را به رنگ‌ها و پوشش‌ها اضافه کرد ودر نهایت خاصیت ضدخوردگی در آنها را ارتقاء داد. این فناوری برای استفاده در صنایع سنگین و محیط‌های خشن دریایی بسیار مناسب است.

این شرکت اقدام به انجام آزمون‌های تست خوردگی در محیط‌های خورنده کرده است و در نهایت این پوشش‌ها در درازمدت مقاومت به خوردگی قابل توجهی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

حوزه پوشش و خوردگی

این فناوری جدید می‌تواند جایگاه شرکت اپلاید گرافن را در حوزه پوشش و خوردگی تثبیت کند و پتانسیل کسب درآمد از بازار ۸٫۱ بیلیون دلاری پوشش را افزایش دهد. پیش از این، شرکت جی‌بی‌ال که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی در اروپا است اعلام کرده بود که اقدام به توسعه رنگ‌های خودرو با استفاده از مواد گرافنی شرکت اپلاید گرافن خواهد کرد. با استفاده از این فناوری می‌توان محافظت از سطوح خودروها را با استفاده از فناوری‌نانو انجام داد.

دو سال همکاری مشترک میان شرکت اپلاید گرافن و جی‌بی‌ال منجر به تولید اولین محصول برای استفاده در بازار خودروسازی شد. اولین نقطه نظرات به‌دست آمده از بازار بسیار مثبت بود به طوری که مشتریان نسبت به این فناوری نظر مثبتی بسیار داشتند.

این محصول جدید شرکت اپلاید گرافن، Genable، نیز به شرکت‌های پیشرو در صنعت کمک می‌کند تا بتوانند در محافظت از سطوح موفق باشند. پذیرش این فناوری از سوی صنعت، موید عملکرد مثبت شرکت اپلاید گرافن در بخش نوآوری در حوزه پوشش است.

اپلاید گرافن یکی از شرکت‌های پیشرو در بخش پوشش‌های صنعتی است که موفق به ارائه محصولاتی برای افزایش عمر سطوح به ویژه در محیط‌های خورنده شده است.

منبع: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است